וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' אסר לקיים כינוס במגזר הערבי

ניר יהב ופנחס וולף

21.1.2010 / 22:41

השר לביטחון פנים הורה למנוע קיום כינוס של המפלגה הדמוקרטית הערבית בוואדי ערה, בטענה כי הרשות הפלסטינית מעורבת בו, בניגוד לחוק. ח"כ א-סנע: "זה יתקיים על אפם וחמתם של הגזענים"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הורה אמש (חמישי) לאסור את קיומו של כינוס פוליטי שמתוכנן להתקיים היום בצהרים באזור ואדי ערה. ההחלטה התקבלה לאחר שבמשרד לביטחון פנים התקבל מידע המצביע על כוונה למעורבות של הרשות הפלסטינית בחלקים מהכינוס. מלשכת השר נמסר כי "הדבר אסור על פי חוק ועל כן ניתן אישור לרשויות האכיפה לאסור את קיומו של הכנס".

מדובר בכינוס של המפלגה הדמוקרטית הערבית (מד"ע) המהווה חלק מרשימת רע"מ-תע"ל לכנסת. מטרת הכינוס היא הפגנת הזדהות עם בעלי הבתים המאוימים על ידי צווי הריסה ועם בעלי הבתים בירושלים שבתיהם נהרסו. במהלך הכינוס אמור להתקיים גם טקס חלוקת מלגות לסטודנטים מטעם המפלגה.

יו"ר המפלגה, ח"כ טלב א-סנע, מסר בתגובה כי הוצאת הצו ללא מתן זכות שימוע למפלגה "פוגעת בעקרונות יסוד, מהווה תקדים מסוכן, והופכת את המדינה למדינת משטרה". לדבריו, "השר לביטחון פנים כנראה לא יודע שימי הממשל הצבאי חלפו מהעולם". א-סנע הוסיף כי הכינוס יתקיים "על אפם וחמתם של כל הגזענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully