וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק רייפמן: בקשה להדיח את הממונה איתן ארז

17.1.2010 / 20:40

המהלומות ההדדיות בין איש העסקים הנחשד בזיוף מסמכים למנהל המיוחד שמונה לנכסיו יתגלגל לאולם הדיונים של השופטת אלשיך בעוד שבועיים

סאגת רייפמן-ארז נמשכת: השופטת הדנה בתיק האזרחי נגד איש העסקים אלי רייפמן, ורדה אלשיך, הודיעה שתקיים דיון בעוד כשבועיים בבקשה לשחרר מתפקידו את המנהל המיוחד שמונה לנכסיו של איש העסקים, עו"ד איתן ארז. פרקליטיו של רייפמן, עורכי הדין שלומי תורגמן ודורון אפיק, הגישו בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה נוספת לפטר את ארז לאחר שלטענתם זה הטעה את בית המשפט, זייף מסמך, מכר מניות של רייפמן בניגוד לצו בית המשפט העליון והגיש בקשה לשכר טרחה בגובה של כ-350 אלף שקל אליה לא צרף דו"ח ביקורת של רואה חשבון כמחויב בתקנות. ארז מצידו טען לאור משמע הדברים: "הטענות לא ראויות לתגובה".

לטענת פרקליטיו של רייפמן, "אין חולק כי המנהל המיוחד לא תמך את הבקשה בדו"ח כספי מבוקר כנדרש על פי התקנות". לדבריהם, לאחר שהפנו את תשומת בית המשפט לנושא, ציין עו"ד ארז כי דו"ח הביקורת "נשמט בשגגה" וצרף מסמך ביקורת ממשרד רואי חשבון. אולם, לטענתם, מסמך זה "תוקן" על ידי ארז לפני הגשתו לבית המשפט. "זה תקופה ארוכה שאני מבקש שמישהו יבדוק את התנהלותו של ארז מחוץ למערכת בית המשפט המחוזי אשר מינה אותו, כרגע כל הדרכים נחסמו מלבד זו", אמר רייפמן.

הדיון בבקשה שהגיש רייפמן צפוי להתקיים בתאריך 2.2.10 בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully