וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום על ברק: תירצח אם תפגע בהתנחלויות

שר הביטחון קיבל הבוקר מכתב בו איום מפורש לפגוע בו ובמשפחתו אם "תפגע בהתנחלויות". המכתב הועבר לבדיקת השב"כ. באחרונה תוגברה האבטחה סביב ברק

שר הביטחון אהוד ברק קיבל הבוקר (שלישי) מכתב ובו איום מפורש על חייו. במכתב, שנכתב בכתב יד, כתוב בין היתר: "אם תפגע בהתנחלויות אחסל אותך". מתוכן המכתב, שפורסם בערוץ 10, עולה כי כותב המכתב אף איים לפגוע בילדיו של ברק. לשכת שר הביטחון מיהרה להעביר את המכתב לטיפול השב"כ, אך סירבה להתייחס לנושא. מהשב"כ נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה".

השב"כ הזהיר באחרונה את הדרג המדיני, כי עשרות פעילי ימין קריצוי עלולים לפגוע בו או בפלסטינים, ברגע שתהיה התקדמות במשא ומתן עם הרשות הפלסטינית או כשיפונו ישובים. לפי האזהרה, האיום החמור ביותר הוא על חייהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון ברק.

בשבוע שעבר הוחלט לתגבר את האבטחה על שר הביטחון, בעקבות איומים מפורשים שהתקבלו על חייו, לאחר שגורמים בימין הקיצוני שלחו מכתב איומים לברק, שדומה למכתב שנשלח גם למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן. בעקבות קבלת המכתב, הוחלט בשירות הביטחון הכללי להכפיל את מספר המאבטחים שינועו עם ברק ויגנו עליו, לפחות במהלך התקופה הקרובה.

במכתב, שהופנה אל המפכ"ל, נכתב בין היתר כי "אתה סומנת לעולם הבא" וכי "יום הדין שלך קרב". כיוון החקירה המרכזי של השב"כ, שחוקר את הפרשה, מתרכז בימין הקיצוני. זאת, בעקבות דברים שאמר המפכ"ל לאחרונה נגד המתנחלים שפועלים נגד הקפאת הבנייה, ולפיהם "הפורעים חצו הפעם קו אדום".

פעיל הימין ברוך מרזל אמר בתגובה לפרסום המכתב כי הוא "מציע לשב"כ לחקור את העוזרים של ברק אם ידם לא בדבר כדי להציל את ברק ממצבו העגום. איש בימין לא ינסה לפגוע בברק היות והוא עושה זאת בעצמו יותר טוב מכולם ומחסל בעצמו את מפלגת העבודה".

מוועד מתיישבי השומרון נמסר כי "הצטרפות השב"כ למקהלת המסיתים נגד המתיישבים היהודים היא מהלך שקוף שנועד להכשיר את דעת הקהל למעשי הגירוש הצפויים. חבל שהשב"כ נותן ידו לדברי בלע אלו".

ח"כ מיכאל בן ארי סבור כי מכתב האיום הוא לא יותר מאשר ספין. בן ארי אמר כי "לפני כשבוע שמענו שהמפכ"ל מאויים, לאחר מכן שמענו כי השר לביטחון פנים מאויים והיום ברק. השלב הבא, כפי הנראה, הוא שהעוזרת הפיליפינית של ברק תקבל מכתב איום. מדובר בספין של דוברים ממולחים המדליפים במגמתיות. זאת בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully