וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך בשבוע מעצרם של התאומים החשודים ברצח

רמי שני

1.1.2010 / 15:21

כך נקבע בבית משפט השלום בקרית גת. השופט לא קיבל אסמכתא לכך שהם מטופלים בתרופות פסיכיאטריות והורה על הארכת המעצר. דודם של שני התאומים החשודים ברצח הילד לאון קלנטרוב אומר כי "בגלל מצבם, ההורים שלהם השגיחו עליהם"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסף בדלוב, עריכת וידאו: דורון שטיין)

בית המשפט השלום בקרית גת האריך אתמול (שישי) בשבוע את מעצרם של האחים התאומים נאור ואדיר סודמי החשודים ברצח הילד בן ה-7 לאון קלנטרוב במושב בני עי"ש. עורך הדין ירון פורר המייצג את החשודים אמר בתום הדיון שהחשודים מכחישים כל קשר למעשה ושהעובדה שגופת הילד נמצאה בחדרם איננה אומרת כי הם ביצעו את המעשה.

עורך הדין פורר טען בדיון כי התאומים סובלים מפיגור שכלי ומטופלים בתרופות פסיכיאטריות, אולם הוא לא הציג בבית המשפט אישור לכך. השופט ישראל אקסלרוד אמר שכל עוד לא מוצג בפניו מסמך המעיד על כך שהם נוטלים תרופות פסיכיאטריות, הוא לא יכול לקבל את הטענה והאריך את מעצרם.

מוקדם יותר אתמול אמר דודם כי אחייניו "זקוקים לטיפול במשך כל היום ובגלל מצבם, ההורים שלהם השגיחו עליהם". לדבריו, "הם סובלים ממוגבלות שכלית ולא מבינים מה הם עשו". הדוד הוסיף כי החשודים בני ה-20 נמצאים רוב שעות בביתם. גם אחותם של החשודים נחקרת.

לפני מספר חודשים הוגשה במשטרת לכיש תלונה נגד שני האחים, לאחר ששכניהם התלוננו כי השניים חשפו בפני ילדים את איבר מינם. מהמשטרה נמסר כי תלונה זו נבדקת.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש, אשר מופקדת על החקירה, בודקת מספר כיווני חקירה באשר לנסיבות הרצח. במשטרה חושדים כי שני אחים המתגוררים בשכונה שבה נרצח הילד ראו אותו משחק במהלך הערב ופיתו אותו לביתם ברחוב האלה ביישוב, שם נמצאה גופתו. השניים, אחים תאומים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד לביצוע הרצח.

השכנים בבניין שבו נמצאה גופת הילד, טוענים כי מזה זמן רב נמסרו תלונות בנוגע לשני החשודים ברצח. אייל צאלח, אחד השכנים אמר כי "כבר מזמן שמענו על כך ששני האחים 'התעסקו' עם ילדים במהלך החודשים האחרונים. בעקבות האירוע, אני מקווה שהמשטרה תטפל בהם שצריך".

(עדכון ראשון: 3:43)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully