וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג מפגיעת אמבולנס בחולון

איילה חננאל ונעמה טלמור

22.11.2009 / 18:05

בתאונה בכביש 44 סמוך לצומת חולון נהרג הולך רגל בן 25 מפגיעת אמבולנס. לדברי המשטרה הצעיר ניסה לחצות את הכביש המהיר שלא במעבר החצייה

הולך רגל בן 25 נהרג היום (ראשון) לאחר שהתפרץ לכביש המהיר בין צומת חולון למקווה ישראל. הצעיר נפגע על ידי אמבולנס ומעוצמת הפגיעה נהרג במקום. במשטרה בודקים מדוע ניסה האדם לחצות את הכביש בעל ארבעת הנתיבים שלא במעבר חצייה, ומציינים כי האמבולנס הפוגע נסע כאשר הצופר ואורות החירום פועלים.

דובר מגן דוד אדום, ירוחם מנדולה, אמר לוואלה! חדשות כי "האמבולנס היה בנסיעת חירום עם אורות וסירנות, כאשר לפתע, ככל הנראה, התפרץ אדם שניסה לחצות את הכביש בכביש מהיר ללא מעבר חצייה. האמבולנס עצר מיד את הרכב וחזר לנסות לבצע בו פעולות החייאה, אך רופא של מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו". עוד נמסר כי הפצוע שהיה בתוך האמבולנס באותה שעה לא נפגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמבולנס נסע כשצופרו ואורות החירום פועלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר נהרג רוכב אופנוע בתאונת דרכים בכביש בין טבריה ומושבת כינרת. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב איבד שליטה והתנגש בתמרור. ניניו עטיה, מתנדב זק"א במקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "ככל הנראה מדובר באופנוען, שהחליק על הכביש ופגע בתמרור. הוא נפל לתעלה ומת. האופנוען נמצא בתעלה והאופנוע ושתי קסדות נמצאו בשיחים".

ביום רביעי שעבר נהרגו שני הולכי רגל בשתי תאונות נפרדות. בתאונה הראשונה בכביש 4, בין אור עקיבא לבנימינה, נהרג מוחמד קיאל, בן 56 מכפר מאכר, מפגיעת רכב. הנהג הפוגע נפצע באורח קל ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה. דקות לאחר התאונה בכביש 4 התרחשה תאונה קטלנית נוספת בכביש החוף, סמוך לג'סר א-זרקא, כשמוחמד גוהר, תושב הכפר בן 22, ניסה לחצות את הכביש באזור אסור לחצייה ונפגע מרכב פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully