וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועת עזה, 7 פלסטינים נפצעו

התקיפה מגיעה בתגובה לירי רקטת הקאסם מהרצועה לשטח ישראל הבוקר, ורק שעות לאחר שארגון חמאס הודיע שיפסיק את ירי הרקטות לישראל

מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (ראשון) מטרות ברצועת עזה, כך דיווחו מקורות פלסטינים ברצועה. לדברי גורמי רפואה פלסטינים שבעה פלסטינים נפצעו בהפצצות. פעולת צה"ל מגיעה שעות לאחר שיגור של רקטת קסאם מרצועת עזה לשטח ישראל.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה, אחד בצפון הרצועה ושני במרכזה. כמו כן הותקפה מנהרה להברחת אמצעי לחימה במרכז הרצועה. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "התקיפה מהווה תגובה לירי רקטת הקסאם לעבר שטח מדינת ישראל הבוקר. צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל ויפעל בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי ישראל ודרום הארץ". דובר צה"ל הודיע כי זוהו פגיעות מדוייקות בכל המטרות אך לא ידוע לצה"ל על פצועים פלסטינים בתקיפות.

מוקדם יותר היום אמר שר הפנים של חמאס, פתחי חמד, כי ארגונו הגיע להסכמה עם הפלגים הפלסטינים ברצועת עזה, על הפסקת ירי הרקטות לעבר ישראל. לדברי חמד, מטרת ההסכם להימנע מתגובה ישראלית לירי ולתת לתושבי הרצועה זמן להתאושש מתקיפות צה"ל במבצע 'עופרת יצוקה'. "הסכמנו שאף אחד לא יורה טילים בינתיים", אמר חמד במסיבת עיתונאים ברצועה. "אבל אם ישראל תשלח חיילים לרצועה, הפעילים יקבלו את המרחב הדרוש להם כדי להגיב", הוסיף.

הבוקר התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או נזק. להערכת גורמי ביטחון, הרקטה נורתה משטח הסמוך לישוב בית חנון. ככל הידוע שום ארגון ברצועה לא נטל על עצמו את האחריות לביצוע הירי.

זוהי הרקטה השניה שנורתה השבוע. ביום רביעי בבוקר, התפוצצה רקטה בשטח פתוח, מצפון לשדרות. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. יממה לאחר מכן, ערכו כוחות צה"ל פעילות שמטרתה לפגוע במנהרות ההברחה ובמתקן ליצור אמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully