וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירת הערבי בירושלים: בן 16 הסגיר עצמו

איילה חננאל ונעמה טלמור

19.11.2009 / 17:06

גבר ערבי בן 42 נדקר בבטנו ונפצע באורח בינוני בשכונת רמת אשכול בעיר. החשוד בדקירה, נער בן 16, הסגיר עצמו למשטרה. "הערבי הוא זה שתקף אותי"

נער בן 16 תושב ירושלים הסגיר עצמו הערב (חמישי) למשטרה בחשד לדקירת הגבר הערבי מוקדם יותר היום. הנער טען בחקירה כי הערבי הוא זה שתקף אותו. הגבר, ערבי בן 42, נדקר בשכונת רמת אשכול בירושלים. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה אותו כשהוא במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם.

סמוך לשעה 12:00 דווח על אירוע דקירה בשדרות אשכול סמוך לבית הספר רנה קסין. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול ראשוני לפצוע, שנפגע בבטנו ופינו אותו לבית החולים. כלל הנראה, נמלט הדוקר מהמקום לכיוון המרכז המסחרי בשכונה. כוחות משטרה, בסיוע מסוק, פתחו בסריקות אחר החשוד בדקירה. נסיבות האירוע אינן ברורות, אך ככל הנראה לא הייתה היכרות מוקדמת בין השניים.

מוקדם יותר היום נמצאה גופתו של נהג מונית בן 50 ביישוב מעלות. מחקירה ראשונית עולה כי גרונו של הנהג שוסף. עובד תברואה של עיריית מעלות מצא את הנהג ללא רוח חיים והזעיק את המשטרה. נבדק החשד לרצח.

לפני כשלושה שבועות נפצעו ארבעה ערבים במהלך קטטה עם יהודים בשכונת בית צפאפא במזרח ירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי שישה יהודים, פעילי ימין, הגיעו לבית בשכונה וביקשו למסור לערבים המתגוררים בו צו פינוי לבית, שלטענתם נמצא בבעלותם. מהמשטרה נמסר כי במהלך הקטטה פתחו היהודים בירי וכתוצאה מכך נפגע ככל הנראה ערבי אחד באורח קל. שלושה ערבים נוספים נפצעו קל במהלך הקטטה.

(עדכון ראשון: 13:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully