וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבדואים שנעצרו לא קשורים להשחתה בעבדת"

רמי שני

6.10.2009 / 20:19

מעצרם של שני החשודים בהשחתת הגן הלאומי הוארך בארבעה ימים. פרקליטם: "הם לא קשורים למה שמיוחס להם. על מה יש להם לנקום?"

אמיל טבוסוב

(צילום: אמיל טבוסוב, עריכת וידאו: עידן גוראל)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) בארבעה ימים את מעצרם של שני החשודים בהשחתת הגן הלאומי עבדת. אחד משני החשודים הבדואים, הועסק כשומר באתר. פרקליטם של שני החשודים, מסחבה מוחמד אמר לאחר הדיון כי "מדובר בשני חשודים שבכלל לא קשורים למה שמיוחס להם. בעניינו של אחד החשודים קיבלתי צו שמראה כי הבית שלא בכלל לא נהרס. אז על מה הם ינקמו?"

שומר האתר ושותפו חשודים במעורבות בביצוע מעשה ההשחתה. ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) אמר בהתייחסותו למעצרם של שני החשודים בני ה-41 ו-57 כי "שמענו שאתר העתיקות עבדת נהרס, כמעט נחרב, על ידי בדואים שכנראה ניסו לנקום על כך שהמדינה ביצעה צווי הריסה בתוך שטחים של בנייה בלתי חוקית. הם מנסים ליצור מאזן אימה ואומרים 'מדינת ישראל, אל תגעי בך, כי אנחנו נהרוס אותך'. זה יגרום לנזקים בלתי הפיכים".

בביקור במקום הגדיר אתמול מפקד המחוז הדרומי במשטרה, יוחנן דנינו, את המעשה כחמור ביותר. "אנחנו במשטרה מתייחסים בחומרה רבה לאירוע הזה" אמר דנינו. "התחלנו כבר לחפש מעורבים ולעצור חשודים. אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שנעצור את כל המעורבים שביצעו את המעשה הזה ובסופו של יום יוגשו נגדם כתבי אישום והם יועמדו לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully