וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן מבקש כסף "כדי למנוע ייהוד י-ם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.10.2009 / 12:08

יו"ר הרשות הפלסטינית הבהיר כי העם הפלסטיני "נלחם בציפורניו" נגד ניסיונות ישראלים לייהוד את ירושלים וקרא לערבים להשקיע כספים "באופן דומה לתנועות ציוניות עולמיות"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (שלישי) כי סוגיית ירושלים מחייבת מאמצים של כל הערבים והמוסלמים בעולם במטרה להפסיק את הניסיונות הישראלים לשנות את דמותה של העיר. "ישראל פועלת מדי יום למען ייהוד ירושלים ולשנות את דמותה באמצעות התנחלויות, אי-מתן היתרים לבנייה ומתקפות על מסגד אל-אקצא – כפי שאנו עדים בימים אלו".

לדבריו, העם הפלסטיני "נלחם בציפורניו" נגד ניסיונות ישראלים אלו, אולם הדבר מחייב סיוע מצד העולם הערבי והאיסלמי, בעיקר סיוע כספי. "ישראל ותנועות ציוניות עולמיות שופכות מיליארדי דולרים כדי לקנות אדמות בירושלים ולבנות עליהן, אולם למרבה הצער, המאמצים הערבים בנושא זה דלים ביותר".

אבו מאזן אמר שהפלסטינים לא רוצים רק תמיכה מורלית אלא גם סיוע ממשי, בשטח. "מה אנחנו מרוויחים מההפגנות והקריאות למעננו אם בסופו של דבר האדמה נשארת תחת שליטה ישראלית? יש להשקיע מאמצים אמיתיים במטרה שירושלים לא תשנה את דמותה וכדי למנוע את ההתקדמות הציונית לעבר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully