וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: האם חוטף הילדה הוא גם רוצח סדרתי?

המשטרה חושדת שפיליפ גארידו, הנאשם בחטיפת ילדה בת 11 ובהחזקתה בביתו במשך 18 שנה, גם מעורב ברצח יצאניות. הסיבה: גופותיהן הושלכו סמוך למקום מגוריו

פרשת "פריצל האמריקאי" הולכת ומסתעפת: המשטרה חוקרת האם פיליפ גארידו (59), הנאשם בחטיפת הילדה בת ה-11 ג'ייסי לי דוגארד והבחזקתה במשך 18 שנה בביתו, גם מעורב ברצח יצאניות בקליפורניה. ברשת סקאיי הבריטית דווח, כי גופות היצאניות, שנרצחו במהלך שנות השעים, הושלכו באזור תעשייתי סמוך לאזור שבו התגורר דוגארד בזמן מעשי הרצח.

בתוך כך, בבית המשפט באל דוראדו החל היום משפטם של גארידו ורעייתו ננסי, הנאשמים ב-29 סעיפים שונים, ובהם חטיפה למטרות מין, מעשים מגונים בילד ואונס. בני הזוג כפרו באישומים נגדם. גארידו, שבעבר ריצה עונש מאסר בגין ביצוע מעשה אונס, נראה שקט ורגוע בבית המשפט.

שריף מחוז קונטרה-קוסטה שבארצות הברית, וורן ראף, הודה אמש, כי ייתכן שהמשטרה החמיצה הזדמנות להציל את ג'ייסי לי דוגארד כבר לפני שלוש שנים.

"בנובמבר 2006, התקשר מטלפן אלמוני למוקד החרום", סיפר השריף. "הוא סיפר שילדים צעירים חיים באוהלים בחצר בית בשכונתו. הוא כינה את בעל הבית בו ראה את האוהלים 'פסיכוטי בעל התמכרות מינית'. יצרנו עם החשוד מגע בחצר ביתו. השוטר ששלחנו קבע שאין התנהגות פלילית, והזהיר את החשוד שיש מגבלות באשר למגורים בשטח פתוח בשכונת מגורים".

"הוא לא נכנס ולא ביקש להיכנס לחצר. זאת לא תוצאה סבירה. כארגון היינו צריכים להיות חקרניים יותר ולבדוק את העניין", סיכם השריף.

שלשום נכנסה ג'ייסי לי דוגארד לתחנת משטרה בקליפורניה והודיעה כי היא הנעדרת שנחטפה מתחנת אוטובוס ילדים באגם טאהו ב-1991. דוגארד הרתה לגרידו כתוצאה ממקרי אונס רבים ונולדו לה שתי בנות, כיום בנות 11 ו-15. גם הן הוחזקו בחצר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully