וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעמוד במשימה הגדולה העומדת לפנינו"

1.4.2009 / 9:59

ראש הממשלה הנכנס פתח את דבריו בבית הנשיא בברכות לאולמרט: "אחד מראשי הממשלות המוכשרים ביותר". על הממשלה בראשותו: "נפשיל שרוולים ונתחיל לעבוד"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

"נצטרך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד", כך אמר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס חילופי ראשי הממשלה בבית הנשיא בירושלים. לדבריו, "המשימות העומדות מולנו מולנו הן רבות ודחופות בכל תחום - בכלכלה, בביטחון ובחברה". נתניהו הוסיף כי "אני מודה לכל חברי ממשלת האחדות - העמסנו על כתפינו משימה גדולה ואני בטוח שנוכל לה".

נתניהו התייחס לשר הביטחון בממשלתו אהוד ברק ואמר כי "מדובר באדם מנוסה וחריף מחשבה ואני מעריך את החלטתו האמיצה להצטרף לממשלת האחדות בראשותי".

נתניהו גם שיבח את ראש הממשלה היוצא אהוד אולמרט ואמר לו: "אתה אחד האנשים המוכשרים ביותר והוכחת זאת בתפקידיך כחבר כנסת, כראש עירייה וכמובן כראש ממשלה". לדבריו, "יש לנו מחלוקת, אולם ניהלנו אותה בכבוד. בשנים האחרונים ניהלנו פגישות רבות שעסקו בגורל המדינה ומצאתי בך אדם פתוח ומתייעץ".

הכנסת אישרה אמש את ממשלתו של בנימין נתניהו. הממשלה אושרה ברוב של 69 חברי כנסת. 45 הצביעו נגד. חמישה מחברי מפלגת העבודה לא השתתפו בהצבעה. עם תחילת טקס השבעת שרי הממשלה, עזבו חברי הכנסת הערבים את האולם.


במהלך הדיון בכנסת נתניהו הציג את עיקרי קווי היסוד של ממשלתו. לדבריו, ממשלתו תתמקד בטיפול במשבר הכלכלי ובהתמודדות עם האיומים הביטחוניים על מדינת ישראל. כמו כן, נתניהו הצהיר כי הוא מתכוון להנהיג מהפיכה בחינוך ולהגדיל את ההשקעה בלחימה בפשיעה המאורגנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully