וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת נתניהו אושרה ברוב של 69 ח"כים

31.3.2009 / 23:18

הממשלה ה- 32, הגדולה בממשלות ישראל, יצאה לדרך. 45 חברי כנסת הצביעו נגדה. 5 מחברי מפלגת העבודה לא השתתפו בהצבעה. בשעה 10:00 יתקיים הטקס המסורתי בבית הנשיא

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: נעמה דרור)

הכנסת אישרה אמש (שלישי) את ממשלתו של בנימין נתניהו. הממשלה אושרה ברוב של 69 חברי כנסת. 45 הצביעו נגד. חמישה מחברי מפלגת העבודה לא השתתפו בהצבעה. עם תחילת טקס השבעת שרי הממשלה, עזבו חברי הכנסת הערבים את האולם.

חברי הכנסת איתן כבל, אופיר פינס, עמיר פרץ, שלי יחימוביץ' ויולי תמיר ממפלגת העבודה הודיעו מוקדם יותר כי אין בכוונתם להצביע בעד ממשלת נתניהו. לטענת הח"כים, הם לא יכולים להצביע נגד משום שמוסדות התנועה החליטו לתמוך בכניסה לממשלה. מצד שני, אמרו, מצפונם לא מאפשר להם לתמוך בממשלה שהם מתנגדים לדרכה. ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) נעדר מההצבעה משום שהוא נמצא בימים אלו בקטאר.

מוקדם יותר הציג נתניהו בנאומו את עיקרי קווי היסוד של ממשלתו. לדבריו, ממשלתו תתמקד בטיפול במשבר הכלכלי ובהתמודדות עם האיומים הביטחוניים על מדינת ישראל. כמו כן, נתניהו הצהיר כי הוא מתכוון להנהיג מהפיכה בחינוך ולהגדיל את ההשקעה בלחימה בפשיעה המאורגנת.

טקס חילופי ראש הממשלה ייערך הבוקר בשעה 10:00 בבית הנשיא בירושלים. במהלך הטקס, ייערך הצילום המסורתי, במסגרתו יתייצבו שרי הממשלה לצד נשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו. בתום הטקסים במשכן הנשיא, ייצאו חברי ממשלה למשרדיהם, שם יתקיימו חילופי השרים הרשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully