וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים מהרוגי הרקטות הובאו למנוחות

קובי מנדל

30.12.2008 / 19:22

רס"ב לוטפי נאסר א-דין הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בעוספיה. מקורביה של אירית שטרית שנהרגה באשדוד: "כולנו בהלם"

נעם כהן

(צילום: דמיטרי זוזוליה ונעם כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

רס"ב לוטפי נאסר א-דין, מדליית אל כרמל, איש הקבע בן ה-38 שנהרג אמש מפגיעת פצצת מרגמה בבסיס צה"ל סמוך לקיבוץ נחל עוז, הובא היום למנוחות בבית העלמין הצבאי בעוספיה. הוא הותיר אחריו אישה וילדה בת חמש. לוטפי היה נכדו של ח"כ לשעבר עמל נאסר א-דין, שכיהן בכנסת מטעם הליכוד ומשמש היום כיו"ר יד לבנים בכפר, הוא נקרא על שם דודו שנהרג לפני כ-40 שנה ביום האחרון לשירותו בצה"ל.

סבו, ח"כ לשעבר עמל נאסר א-דין, סיפר היום לוואלה! חדשות, כי "אני גאה בנכד שהיום אנחנו נפרדים ממנו הוא היה משכמו ומעלה. הוא היה אדם תרבותי ומחונך. הוא הלך בצבא צעד אחר צעד וחשבתי שהוא יגיע רחוק". נסראדין שאיבד גם את בנו שנהרג בשירותו הצבאי, הוסיף ואמר כי "זה ממש כואב לי. נפל לי בן, נפל לי נכד. שאלו אותי שהבן שלי נפל למה אני לא בוכה ואני אמרתי שמי שרוצה מדינה צריך להיות מוכן להקריב. ככה אלוהים קבע ואני מקבל זאת. גם היום אני מקבל זאת, אבל זה מאוד כואב לי לאבד נכד זה לא פשוט".

חבריו של לוטפי סיפרו שהוא היה אמור לבוא ביום חמישי הביתה כדי לחגוג את יום הולדתה החמישי של בתו, עסול. בן משפחתו של לוטפי, דיין נאסר א-דין, שנקרא על שם משה דיין, סיפר כי "לוטפי עזב ביום רביעי האחרון את רמת הגולן ועבר עם יחידתו לשרת בעזה והיה גאה בכך". לדבריו, "הוא אמר לי שסוף סוף אנחנוו עושים משהו ולא חשש מכלום. לוטפי היה החוט המקשר בין כל החברים".

"לא מאמינים שאירית נהרגה"

"כולם חברים של אירית, היא אחת הנשים המוכרות באשדוד", כך סיפרה אמש בכאב אחת מחברותיה של אירית שטרית, תושבת אשדוד בת 39, שנהרגה אמש מפגיעת טיל במרכז אשדוד. "כולנו בשוק, לא מאמינים שזה קרה ומקווים שזה לא נכון".

אירית, נשואה ואם לארבעה ילדים, היתה אמש בדרכה מחדר הכושר לביתה כשנשמעה האזעקה. היא ואחותה שהיתה עמה עצרו את הרכב ותפסו מחסה בתחנת אוטובוס סמוכה. טיל הגראד, שנפל לראשונה בעיר, פגע ישירות בתחנה וגרם לפציעתה של אירית, של אחותה, ושל שלושה עוברי אורח נוספים. אירית פונתה לבית החולים "קפלן" ברחובות במצב אנוש, שם מתה מפצעיה על שולחן הניתוחים.

אירית, כאמור, היתה דמות מוכרת מאוד באשדוד, בת לאחת המשפחות הוותיקות בעיר. בעלה, הרצל, הוא יד ימינו של איש העסקים ובעליה של קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן. אירית גם היתה חברתה הקרובה של שגית רביבו, אשתו של הכדורגלן לשעבר חיים רביבו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully