וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני ונתניהו: "למוטט שלטון חמאס בעזה"

המועמדים המובילים לראשות הממשלה הביעו תמיכה בהקשחת המדיניות מול שלטון חמאס ברצועה. נתניהו בסיור בשדרות: "שרי הממשלה יושבים בחיבוק ידיים וטומנים את הראש בחול"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

יו"ר קדימה ושרת החוץ ציפי לבני הבטיחה היום (ראשון) למוטט את שלטון חמאס ברצועת עזה אם תיבחר לראשות הממשלה בבחירות הקרובות. "ממשלה בראשותי תציב מטרה אסטרטגית למוטט את שלטון חמאס בעזה", אמרה בישיבת סיעת קדימה. לדבריה, "האמצעים לבצע זאת יהיו צבאיים, כלכליים ודיפלומטיים".

לעומתה, אמר היום יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד):
"אנחנו ניתן גיבוי מלא לממשלה אם היא תעבור למדיניות אקטיבית מול חמאס בעזה". נתניהו אמר את הדברים בעת שסייר ביחד עם חברי סיעתו בשדרות וביקר בבית שנפגע הבוקר מפגיעה ישירה של טיל קסאם.

בנוסף, אמר נתניהו כי "תושבי ישראל לא יכולים לסמוך על נסים. אזרחים משלמים מחיר הולך וגובר על הטעויות של אולמרט, לבני ושרי קדימה. הם אחראים לכך שהרגיעה אפשרה לחמאס להתחמש בנשק שיגיע לאשדוד ובאר שבע. יש טווח פעולות רחב שניתן לעשות בין לא לעשות כלום, כפי שעושה עכשיו הממשלה, לבין כיבוש עזה". לדבריו, "שרי הממשלה יושבים בחיבוק ידיים וטומנים את הראש בחול. בטווח הארוך אין מנוס מהפלת משטר חמאס". משדרות המשיכו נתניהו וחברי הכנסת של הליכוד לאשקלון בה קיימו את ישיבת סיעה.

מאז שעות הבוקר נורו לעבר הנגב המערבי 14 רקטות קאסם ומספר פצצות מרגמה. אדם אחד נפצע קל מפגיעת רסיסים ושישה אנשים לקו בחרדה. רוב רקטות והפצצות התפוצצו בשטחים פתוחים, אך נרשמה גם פגיעה ישירה בבית בשדרות. מטחי הטילים המשיכו את המגמה שהתפתחה במהלך סוף השבוע, בו נורו 43 רקטות קאסם ועשרות פצצות מרגמה לעברתחומי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully