וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג האוטובוס שוחרר למעצר בית

נתיב נחמני

18.12.2008 / 14:38

אדוארד גלפונד, נהג האוטובוס בתאונה בה נהרגו 25 תיירים רוסים, ישהה במעצר בית במשך 30 יום. הוא נעצר מיד עם שחרורו מביה"ח

מערכת וואלה!

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: בת גולן)

בית משפט השלום בכפר סבא שחרר היום (חמישי) למעצר בית את אדוארד גלפונד, נהג אוטובוס התיירים, שהידרדר שלשום לתהום סמוך לאילת. בתאונה נהרגו 25 בני אדם ונפצעו 33 נוספים. בית המשפט קבע כי גלפונד ישהה במעצר בית במשך 30 יום ודרכונו נלקח ממנו.

טטיאנה גלפונד, אשתו של נהג האוטובוס אמרה על בעלה כי "הוא נוהג כבר 20 שנה והוא בעל ואבא טוב. הוא בן אדם שתומך במשפחה שלו, אני לא מאמינה למה שאומרים עליו בתקשורת". גלפונד אמרה את הדברים לאחר שבית משפט השלום בכפר סבא שיחרר את הבעל אדוארד למעצר בית.

מוקדם יותר עצרו חוקרי אגף התנועה במשטרה את גלפונד, מיד עם שחרורו מבית החולים "וולפסון" בחולון, שם היה מאושפז. הוא נחשד בנהיגה רשלנית בעת שעקף אוטובוס אחר.

בחקירת המשטרה נבחנת האפשרות, כי גלפונד לא הפעיל את מכשיר הטכוגרף, המתעד את מהירות הנסיעה. במשטרה מתכוונים לבחון את מהירות הנסיעה באמצעות ראיות אחרות שנאספו בזירת התאונה.

לאחר התאונה, אמר שר התחבורה שאול מופז, כי היא נגרמה בשל ויכוח בין נהג האוטובוס ונהג אוטובוס נוסף, שאסף אף הוא תיירים משדה התעופה בעובדה. מופז הגדיר את התאונה "בריונות נהגים". לדבריו, "יתכן שהיו גורמים נוספים אבל זה מה שקרה". עם זאת, במשטרה לא מיהרו לקבל את גירסתו של מופז ונבחנות סיבות אחרות שגרמו לתאונה.

הרוגי תאונת האוטובוס יוטסו היום לרוסיה. 24 אמבולנסים העבירו את הגופות מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר אל נמל התעופה בן גוריון, שם נחת הבוקר המטוס הרוסי שיטיס את ההרוגים לקבורה בארצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully