וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני קראה לעימות, ברק ונתניהו התעלמו

יו"ר קדימה עקצה את שני יריביה בוועידת ישראל לעסקים והזמינה אותם לעימות משולש לקראת הבחירות. השניים העדיפו לא להשיב

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

יו"ר קדימה, שרת החוץ ציפי לבני, הפתיעה הערב (שני) את שני יריביה המרכזיים, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, והזמינה אותם להתעמת איתה לקראת הבחירות לכנסת. לבני הפנתה אליהם את ההזמנה במהלך נאום בוועידת ישראל לעסקים של עיתון "גלובס" בתל אביב, אך השניים, שישבו בקהל, בחרו שלא להשיב ונותרו בכיסאותיהם.

בנאומה בוועידה אמרה לבני, כי "זה ערב בחירות ואני לא מכבסת מלים. אני מבקשת את ההזדמנות להצליח כבר בפעם הראשונה, ולא מקצה שיפורים כמו שני קודמי". לדבריה, "יש פוליטיקאים שמציעים את עצמם ומהלכים אימים על הציבור בישראל: רצוי גבר, חזק, קוסם, שינזוף בעולם המתחסד - טעות, טעות, טעות".

יו"ר קדימה גם הקפידה לעקוץ בנאומה את אהוד ברק ואמרה: "אני מכירה את הבירוקרטיה במדינת ישראל. אני עיצבנתי חלק מהפקידות כשאתה היית בצבא". ברק שיחרר הערת אגב ולבני מייד ענתה לו: "אתה לא יכול להתאפק, הא? כנראה בגלל זה אומרים שאתה לא סימפטי".

בנוסף, התייחסה לבני לאפשרות של שינוי שיטת הממשל בישראל ואמרה כי "שינוי השיטה אינו מספיק. עלינו לשנות את תרבות הממשל במדינת ישראל ולהחזיר את אמון הציבור בפוליטיקה". לדבריה, "הציבור בישראל לא יכול עוד לסבול את השיטה, ובצדק. הציבור למד שאפשר לומר גם לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully