וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לאב שאנס את בתו החורגת

קובי מנדל

27.11.2008 / 15:19

במשך 10 שנים אנס הנאשם את בתה של חברתו לחיים. "במקום להיות אב אוהב למתלוננת, השתמש בה הנאשם לסיפוק יצריו"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (חמישי) 12 שנות מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 15,000 שקלים על אזרח עובד צה"ל, תושב הצפון בן 56, בגין אונס וביצוע מעשים מגונים בבתה של חברתו לחיים. העבירות בוצעו במשך 10 שנים, מ-1994 ועד 2004, בזמן שהנאשם התגורר עם אמה של המתלוננת, כיום בת 20, וששת אחיה בכרמיאל.

השופטים יוסף אלרון, רון סוקול וכמאל סעב ציינו בגזר דינם כי "בבואנו לשקול את נסיבותיו של המקרה הנוכחי, יש לשים דגש על הסבל הנורא שעבר על המתלוננת אשר מגיל 6 ועד גיל 16 שימשה ככלי לסיפוק יצריו המיניים והחולניים של הנאשם. המתלוננת סבלה במשך שנים, איבדה את חדוות החיים, ובשנים בהם כל ילד מתבגר ומפתח את אישיותו, היתה נתונה לגחמותיו וצרכיו של הנאשם. המתלוננת אשר נותרה עם אמה ללא קשר ממשי עם אביה הביולוגי ציפתה למצוא בנאשם "אב חלופי" שישמש לה משענת, מחנך ואב אוהב, אך במקום זאת נאלצה לסבול ולשמש כלי לסיפוק יצריו של הנאשם."

עוד הבהירו השופטים כי המתלוננת, כמו מתלוננות רבות במצבים כאלו, חששה לחשוף את המעשים, ורק כעבור שנים ארוכות חשפה את סודה. "קל לשער עד כמה השמירה על הסוד שנים כה רבות, כשהיא קוראת בליבה יום יום לעזרה, ללא הואיל, חרצו חריצים עמוקים בנפשה ויותירו חותמם עליה עוד שנים רבות".

שופטים הוסיפו כי "בבואנו לגזור את דינו של הנאשם עלינו לשוות לנגד עינינו גם את אותן ילדות ונערות שעלולות להימצא במצבים דומים, ועל כן עלינו לשלוח להן מסר ברור שיבהיר כי מי שייפגע בנפשותיהן ייענש במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully