וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי: במשטרה נערכים למכת חיסולים

נתיב נחמני

18.11.2008 / 6:23

יום לאחר חיסול יעקב אלפרון, המשטרה וארגוני הפשע מתכוננים לאפשרויות של נקמה. המפכ"ל בתום הערכת מצב: "מדובר באירוע חמור ביותר". דרור אלפרון יגיע להלווית אביו

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן. עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

במשטרה נערכים הבוקר (שלישי) למלחמות בעולם התחתון ול"מכת חיסולים", בניסיון לנקום את מותו של יעקב אלפרון, שחוסל אתמול בפיצוץ מכוניתו בתל אביב. גם ארגוני הפשיעה מכינים עצמם לאפשרות של ניסיונות נקם, בעיקר בארגון הפשיעה של עמיר מולנר, במשפחת אוחנינה מכפר סבא ובארגון הפשיעה של האחים אברג'יל. במשטרה מתקשים להפנות את האצבע אל גורם מסויים שיכול היה לרצות במותו - כמעט לכל ארגון פשיעה בארץ היתה סיבה טובה לכאורה לרצוח את אלפרון.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן קיים אמש הערכת מצב בתל אביב. במהלך הפגישה הוצגו סקירות ראשוניות על נסיבות האירוע. לדברי המפכ"ל, "מדובר באירוע חמור ביותר. ההתמודדות האינטנסיבית מול ארגוני הפשיעה אינה בנויה על פעולות בזק אלא מדובר בסדרת תהליכים". כהן הוסיף כי "משטרת ישראל תמשיך לנקוט בשורה של פעולות מודיעיניות ומבצעיות בטיפול בארגוני הפשיעה ובהידוק כלל גופי האכיפה על מנת להעצים את הלחץ על אותם ארגונים".

בתוך כך, הפרקליטות אישרה אתמול את יציאתו של דרור אלפרון להלווייתו של אביו, יעקב אלפרון. ההלוויה תיערך היום בשעה 13:00 בבית העלמין ברעננה. אתמול הוארך מעצרו של דרור, בן 21, ושל קרוב משפחה נוסף, קטין בן 17, המואשמים בסחיטה באיומים.

אהובה אלפרון אמרה בעקבות חיסולו של בעלה: "רצחו לי את הבעל וכעת נשארתי לבד עם שבעה ילדים. אני רוצה את הילדים שלי פה איתי, שיישבו שבעה על אבא שלהם ושיבואו להלוויה. זה מוות נוראי, הילדים נורא צעירים, תנו להם להגיע כדי שיהיו איתי". בראיון לערוץ 2 אמר זלמן אלפרון, אחיו של יעקב: "אנחנו לא נעשה כלום, לא ניגרר לפעולות נקם. מי שעשה את זה פתח חשבון עם אלוהים לא איתנו".

אלפרון, בן 53, אחד מבכירי ארגוני הפשיעה בארץ, נהרג אתמול בצהרים בפיצוץ שאירע בצומת הרחובות יהודה המכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב. שני עוברי אורח נפצעו בפיצוץ. אחד הפצועים הוא נער בן 13 שנפגע מהדף בעת שעמד בתחנת אוטובוס סמוכה למקום הפיצוץ. הפצוע השני נסע ברכב פרטי מאחורי המכונית שהתפוצצה ונפגע באורח קל. הפצועים פונו לבית החולים "איכילוב" בתל אביב. הפיצוץ אירע במרחק של כמה מאות מטרים מבית הספר עירוני ד' ותלמידים רבים היו עדים לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully