וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "החשודים ניסו לרצוח חבר כנופייה"

נתיב נחמני

29.7.2008 / 13:56

הוארך ב-10 ימים מעצרם של רונן בן עדי ושמעון סבאח החשודים ברצח מרגריטה לאוטין בחוף בת ים. השופט: "מסוכנותם רבה מאוד"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בעשרה ימים את מעצרם של רונן בן עדי, בן 39, ושמעון סבאח, בן 41, תושבי בת ים, החשודים ברצח מרגריטה לאוטין אמש בחוף טובגו בבת ים, במהלך ניסיון חיסול של העולם התחתון. "מי שיורה בחוף הים צריך להביא בחשבון שיפגע בחפים מפשע", אמר השופט אהרון מקובר בהחלטתו. "מסוכנותו של אדם כזה היא רבה מאוד".

בבקשה להארכת מעצרם, כתבה המשטרה כי השניים ניסו להתנקש בחייו של רמי אמירא, מאנשי משפחת אברג'יל, אך לבסוף גרמו למותה של לאוטין. פרקליטם מכחיש את המיוחס להם. סעיפי האישום בהם חשודים השניים הם רצח, נשיאת נשק שלא כדין וניסיון לגרום למות אדם. עורך דינו של בן עדי, שחר חצרוני הכחיש בשם מרשו את כל החשדות נגדו. לטענתו, לבן עדי לא היה קשר לאירוע והוא אינו קשור לארגון הפשיעה. את שמעון סבאח מייצג עו"ד תמיר סננס, שסירב להתייחס לחשדות.

"הארוע חמור וטרגי, שתוצאותיו היו מותה של צעירה, אמא לילדים לעיני משפחתה. אדם נוסף נפצע מכדור שפגע בפניו", פתח את דבריו נציג המשטרה, פקד יעקב קמחי. "יש בידינו ראיות שקושרות את השניים לביצוע העבירות, בהן מספר רב של עדים". קמחי ביקש מבית המשפט להורות על הארכת מעצרם של השניים ב-15 ימים. "זאת לא ההיתקלות הראשונה שלהם עם שלטונות החוק", הוסיף, "בן עדי ברח פעמים ממשמורת חוקית והוא אסיר ברישיון (משוחרר על תנאי) עד שנת 2010".

עו"ד שחר חצרוני, שמייצג את בן עדי, המכונה "קוקו לוקו", ביקש מנציג המשטרה כי יציג בפניו אינדיקציה כלשהי לסכסוך עם אמירא. בא כוח המשטרה סירב למסור אינדיקציה, אך טען ששני החשודים עברו בדיקות מעבדה לאיתור שרידי מתכת על ידיהם ובדיקות מז"פ נוספות. כשביקש עו"ד תמיר סננס, המייצג את סבח, שנציג המשטרה יאשר כי לא ידוע לו על היכרות בין מרשו לבין אמירא, ענה לו קמחי : "גם את מרגריטה הוא לא הכיר והיא נהרגה. אנחנו מייחסים לו מעורבות באירוע".

מוקדם יותר היום ביקר השר לביטחון פנים אבי דיכטר בחוף בו נהרגה אתמול לאוטין. דיכטר קיבל סקירה ממפקד המחוז ניצב אילן פרנקו ואמר: "אי אפשר להגדיר את מה שקרה כאן אתמול זולת הביטוי פיגוע פלילי". לדברי דיכטר, "עבריין נקלה פתח באש בחוף שיש בו מתרחצים, תוך ידיעה שהוא עלול לפגוע בחפים מפשע - כך נהרגה מרגריטה, שבאה לבלות בחוף עם משפחתה".

דיכטר הוסיף כי משטרת ישראל נכנסה למהלך מואץ בכל הנוגע למחלמה בפשיעה. "העובדה שאנשי משטרה היו כאן ותפסו את החשוד ברצח דקות לאחר המקרה, היא לחלוטין אינה מקרית", אמר. "זה לא מהלך שמסתיים ביום אחד. הוא קשה וייקח אולי שנים, אך בסוף הלחימה תישא פירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully