וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נהרג בפיצוץ מטען סמוך לכיסופים

יהושע בריינר

6.3.2008 / 12:01

ג'יפ של צה"ל, שנסע סמוך לגדר המערכת, עלה על מטען שהטמין הג'יהאד האיסלמי. 3 חיילים נוספים נפצעו, אחד באורח קשה

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

חייל צה"ל נהרג וחייל נוסף נפצע קשה כשג'יפ סיור של חיילי גבעתי, שנסע הבוקר (חמישי) לאורך גדר המערכת ברצועת עזה, סמוך לכיסופים, עלה על מטען חבלה רב עוצמה. שני חיילים נוספים שהיו על הג'יפ נפצעו באורח קל. במקום התנהלו חילופי אש בין כוח צה"ל לבין חמושים פלסטינים. הפצועים הועברו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. הג'יהאד האיסלמי נטל אחריות לפיגוע. הודעה נמסרה למשפחות.

החייל שנהרג הוא גשש בדואי מגדוד הסיור. משפחתו ביקשה שלא לפרסם בכלי התקשורת את שמו ודרגתו. הוא הובא למנוחות היום.

דוברת בית החולים "סורוקה" אמרה לוואלה! חדשות כי מצבו של החייל שנפצע ומאושפז בבית החולים מוגדר קשה מאוד, וכי נשקפת סכנה לחייו.

לפני זמן קצר תקף חיל האוויר את מרחבי שיגור הקסאם באזור בית חנון. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה בחמוש פלסטיני. רדיו חמאס מדווח כי אנשיו יורים אש נ"מ נגד מטוסי צה"ל החגים בשמי הרצועה. בתוך כך, מוקדם יותר נורו ארבע פצצות מרגמה אל הנגב המערבי ונחתו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

גורם ביטחוני אומר, כי במהלך כל החודשים האחרונים מנסים ארגוני הטרור להניח מטענים לאורך הציר המקיף את הרצועה, עליו נעים רכבי הסיור של צה"ל. לדבריו, נראה כי הארוע תוכנן היטב על ידי ארגוני הטרור, וכי ירי הפצמ"רים לאזור, והירי לעבר הכוחות שהגיעו אחר כך, מוכיח שלא מדובר בצירוף מקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully