וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מויאל: אני מתפטר מראשות העיר שדרות

ספי קרופסקי

12.12.2007 / 12:40

מטח הקסאמים הבוקר הכריע את ראש העיר, שהודיע על התפטרותו בשידור חי. "במקום שאיש לא לוקח אחריות, אני לוקח אחריות"

שרון בוקוב

הראיון לקוח מהתוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל

ראש העיר שדרות אלי מויאל הודיע היום (רביעי), כי הוא מתפטר מתפקידו בעקבות חוסר התעניינות הממשלה והמדינה בנוגע לנעשה בשדרות. "במקום שאף אחד לא לוקח אחריות, אני לוקח אחריות. אני את שלי עשיתי", אמר מויאל בשידור חי לרשת ב' של קול ישראל.

"זו מחשבה שמקננת במוחי כבר זמן רב. אני לא רוצה לקבל את ההחלטה לפתוח מחר בית ספר, ייפול קסאם ויאשימו אותי שפתחתי את בית הספר. במקום שאף אחד לא לוקח אחריות, אני לוקח אחריות".

מויאל הנרגש אמר עוד: "יכול להיות שאני אחראי על גורל התושבים, אבל איני יכול להמשיך להתלבט עם השאלות האלו כל היום. אין לאנשים כוח להמשיך. כולם יודעים שהופקרנו במשך שבע שנים. אף אחד לא מתקשר, אף אחד לא מתעניין".

החקירה נגד מויאל נמשכת

מויאל נמצא זה כמה חודשים תחת חקירה בשל החשד כי העביר תקציבים לחברות ולקבלנים המקורבים אליו. עם תחילת החקירה, החליט מויאל להשעות עצמו מתפקידו, אולם לאחר כמה חודשים חזר לכהן כראש העיר.

הוא אמר אז כי הוא "שמח שסוף סוף תיערך חקירה שתוכל להוכיח את חפותי, וייפסק הציד התקשורתי". עוד הודיע מויאל, כי הוא החליט לצאת לחופשה לא מוגבלת בזמן, בכדי לאפשר לחקירה ולעיר להתנהל ללא מפריע. "הסיבה שאני עושה את זה", אמר, "היא כדי למנוע מצב שבו יגידו שהמחאה של תושבי שדרות נועדה כדי לכסות תקשורתית על החקירה המשטרתית".

למרות זאת הודיע מויאל, כי בכוונתו להתמודד שוב על ראשות העיר. מויאל הביע מורת רוח כנגד הקמת ועדת חקירה לבדיקת החשדות, וטען כי זה חלק ממהלך פוליטי של קדימה "לכבוש את הרשויות".

מויאל, בן 56, הוא עו"ד במקצועו ומכהן כראש העיר שדרות משנת 1998. בשנת 2005 זכה בפרס התקשורת בזכות פעילותו להעלאת המודעות בציבור לבעיות הבטחוניות עימן מתמודדת עירו. בבחירות האחרונות לכנסת נבחר מויאל למקום ה-40 ברשימת הליכוד, אולם לא נבחר לכנסת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully