וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ ל"ביאליק רוגוזין": אפעל למנוע גירוש הזרים

15.6.2011 / 16:00

בפגישה שנערכה בין הנהלת ביה"ס לבין רה"מ לפני מספר שבועות, הבטיח נתניהו כי יפעל למנוע גירושם של 120 מתלמידי ביה"ס. לשכת רה"מ: "בשלב זה איננו מוצאים בסיס להבטחה שכזו"

בשורה משמחת לילדי העובדים הזרים בביה"ס "ביאליק רוגוזין" בתל אביב: גורמים במשרד החינוך סיפרו לוואלה! חדשות כי במהלך פגישה שנערכה לפני מספר שבועות בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לנציגי בית הספר, הבטיח ראש הממשלה לפעול במטרה למנוע את גירושם של 120 מתלמידי בית הספר בגילאי גן עד י"ב בתום שנת הלימודים.

הבטחתו של ראש הממשלה מצטרפת לפעולותיה של אשתו, שרה נתניהו, שאמרה בתחילת חודש מאי האחרון כי קיימה פגישה בנושא עם שר הפנים אלי ישי, בה הבהירה לו שהיא תמשיך לפעול גם בעתיד למען השארת הילדים בארץ.

שר הפנים הודיע בתחילת חודש מרץ כי אכיפת גירושן של משפחות עם ילדים הלומדים במוסדות חינוך ישראליים תידחה, ובשבוע הבא, לקראת סוף שנת הלימודים, צפוי דיון מכריע בעניין זה במשרדו. מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה, כי "בשלב זה איננו מוצאים בסיס להבטחה שכזו".

25 ראשי ערים מרחבי העולם ביקרו הבוקר בבית הספר, כחלק מהכינוס הבינלאומי ה-27 של ראשי ערים מהעולם בחסות משרד החוץ, מרכז השלטון המקומי והוועד האמריקני ליהדות העולם.

קארן טל, מנהלת בית הספר תעזוב את תפקידה בסוף שנת הלימודים הנוכחית ותקים עמותה חדשה לייעוץ לבתי ספר "מורכבים", דוגמת ביאליק רוגזין. "ישנם 1,000 בתי ספר המוגדרים מורכבים במערכת החינוך שלנו, ובכוונתי לגייס את כל התובנות והלקחים שצברתי מהעבודה פה, ולהנחיל אותם בבתי ספר אחרים", לדבריה.

עוד באותו נושא:
שרה נתניהו לילדה המועמדת לגירוש: אפעל להשאירך
רשת תשדר את זוכה האוסקר התיעודי "כבר לא זרים"
בביאליק-רוגוזין חגגו את האוסקר, אך חוששים מגירוש

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully