וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב הוד ומנהלו נפרדו: סכסוך או מיצוי?

הזמר נפרד ממנהלו מזה עשור וחצי, שליווה אותו מתחילת קריירה, כך נודע לוואלה! תרבות. סיבת הפיצול: חילוקי דעות מקצועיים, כך לפי גורמים בתעשייה

אחרי כעשור וחצי של עבודה משותפת, התפצלו דרכיהם של הזמר רגב הוד ושל אלון צדוק, מי שהיה סוכנו ומנהלו האישי לאורך הקריירה שלו, כך נודע לוואלה! תרבות. לפי גורמים בתעשיית הזמר הים תיכוני, הסיבה לפרידה היא חילוקי דעות מקצועיים.

צדוק אישר את דבר הפרידה, אך מכחיש את הטענות לפיהן היה סכסוך בינו לבין הוד: "נפרדנו כחברים ונישאר חברים. היתה בינינו התקשרות של 14 שנים והחלטנו ביחד שמיצינו כנראה. זה משהו שמתבשל אצלי בחודשים האחרונים ולא קרה אירוע מיוחד שבגללו זה התפוצץ. רגב תמיד יישאר בן בשבילי, גידלתי אותו. לכן גם רציתי לסיים את זה בצורה מכובדת, בכבוד ואהבה. אין שום קרע. אני מאחל לו הצלחה בכל דרך שבה הוא יבחר ללכת, ואם הוא ירצה שאכתוב לו, אעשה גם את זה כפי שעשיתי עד היום". בין הלהיטים שצדוק כתב להוד ניתן למנות את "התינשאי לי", "יותר מדי שנים" ו"את".

מסר הרגעה דומה הגיע גם מצידו של עופר מנחם, איש יחסי הציבור של הוד: "היחסים הסתיימו בצורה חברית ומכובדת. כל אחד פונה לאפיקים חדשים וממשיך בדרך שלו בשנה החדשה. נשארה אהבה מאוד גדולה בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully