וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך הודיע: החופש הגדול קוצר לשבועיים

29.6.2010 / 15:10

חגיגת הסיום של בית ספר במודיעין נקטעה עם מהדורת חדשות בה הודיע השר סער על קיצור החופש הגדול. אחרי זעקות התלמידים ושמחת ההורים התבררה האמת: זו היתה מתיחה מושקעת של המגישה אסתי פרז ושר החינוך גדעון סער, שהצליחה לעשות הרבה רעש

יח"צ - חד פעמי

"התלמידים יתחילו את שנת הלימודים הבאה ב-15 ביולי". כך הצהיר אמש (שני) שר החינוך גדעון סער, בפתיחת מהדורת חדשות קול ישראל, ששודרה במהלך טקס סיום תלמידי כיתות ו' בבית ספר יסודי 'אסיף' במודיעין. "החופש הגדול הוא ארוך מדי ומטיל מעמסה כבדה מאד על ההורים", אמר סער בקטע מראיון לאסתי פרז, מגישת יומן האקטואליה "בחצי היום" של רשת ב', ששודר במהדורה. סער אף הודיע כי בחר לבחון את קיצור החופש הגדול דווקא בעיר מודיעין: "מודיעין ידועה במערכת החינוך המצוינת שלה. היא תהיה הראשונה בפיילוט קיצור החופש הגדול, וכבר מהשנה הזאת יהיה חופש גדול של שבועיים בלבד בעיר".

התלמידים, שלא הבינו איך קרה שהריקודים והחגיגות המציינים את תחילת החופש הגדול נקטעו לטובת הבשורה הקשה, קיבלו את החדשה רע מאד. ההורים מאידך, מחאו כפיים. לאחר כמה רגעים של הלם וזעקות, נחשפה האמת מאחורי מהדורת החדשות המפוברקת: בנה של מגישת קול ישראל אסתי פרז לומד בכיתה ו' בבית הספר, וזו היתה דרכה להפתיע אותו ואת חבריו לשכבה עם ברכה מקורית ומלחיצה.

"חשבתי לעשות ברכה מקורית וגדעון סער שיתף פעולה עם הרבה חוש הומור מצדו, הוא לא עשה מזה עניין", אמרה פרז בשיחה עם וואלה! חדשות. "במהלך הטקס, בין קטע ריקודים לקטע שירה, פתאום נשמע במערכת ההגברה אות הפתיחה של המהדורה. היו מאות אנשים בקהל והיתה דממה. כולם חשבו שזה אמיתי, מהדורה עם קריינות של מלאכי חזקיה, זה נשמע אמיתי".

לגבי האפשרות שהחופש יקוצץ באמת אומרת פרז: "נורא ואיום לקצר את החופש. אני אוהבת את החופש הגדול, מצדי שיהיה גם שלושה חודשים".

בלשכת השר הוסיפו בנימה משועשעת: "אחרי המתיחה על קיצור החופש הגדול טעם החופש תמיד מתוק יותר, ובנימה יותר רצינית אנו מאחלים לכל התלמידים חופשה מהנה ובטוחה, ובינתיים, גם ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully