וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" שבר את השיא של ספיידרמן 3

נרקיס טפלר

20.7.2008 / 11:16

הסרט שעלה לאקרנים ביום שישי בארה"ב, שבר שיאי מכירות כבר ביום הראשון להקרנתו

סרט ההמשך ל"באטמן מתחיל", שבר שיא כבר ביום הראשון להקרנתו, וגרף 66.4 מיליון דולר ביום הפתיחה, כך נמסר ממשרדי האחים וורנר.

"האביר האפל" שיצא לבתי הקולנוע לראשונה בארצות הברית ביום שישי, עלה על השיא הקודם, 59.8 מיליון דולר, ששבר הסרט "ספיידרמן 3", כך דיווחו האולפנים לאתר ה-BBC. עלותו של הסרט בבימויו של כריסטופר נולן ובכיכובו של כריסטיאן בייל בתפקיד באטמן, הסתכם ב- 185 מיליון דולר. הביקורות מהללות את הסרט, בו משתתף בתפקיד הג'וקר (ויש אומרים שבתפקיד חייו) השחקן המנוח הית' לדג'ר.

"האביר האפל" שבר שיא נוסף בהקרנת חצות, וגרף 18.4 מיליון דולר. המחזיק הקודם בשיא היה "מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'" שגרף 16.9 מיליון דולר – עכשיו אפשר להוסיף את המילה בלבד.

התרגשנו מאוד מהתגובות ל'האביר האפל', קודם כל מהביקורות ועכשיו מהקהל", אמר דן פלדמן, ראש מחלקת ההפצה של וורנר, "אנחנו ממש גאים בסרט, זה הקסם בעסקי הסרטים, איך שסרט אחד בולט יותר משאר הסרטים".

אם כל השיאים האלו לא מספיקים, קבלו טירוף מסוג אחר. באתר המכירות הפומביות ebay, נמכרו כרטיסים לסרט בגרסת ה- IMAX במחיר התחלתי של 45 דולר. הכרטיס היקר ביותר באתר נמכר ב-350 דולר.

מחר בבוקר, כשנתוני הקופות המלאים יגיעו, נדע עד כמה נשבר השיא באמת. "האביר האפל" יעלה לאקרנים בישראל ביום חמישי הקרוב, ב-24 ביולי. וואלה! תרבות ממליצה בחום לראות את הסרט ב- IMAX בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully