וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר ירדני שרף דגל ישראל: "הכיבוש הוא אויבנו"

זוהיר אל-עזה, שדר ברשת "שבעה כוכבים", קרא בשידור חי לגירוש "הפושעים הציונים", בהתייחסו לדיפלומטים ישראלים. "למען פלסטין וילדיה, הרשו לי לשרוף את הדגל המטונף הזה"

צילום: הטלוויזיה בירדן, עריכה: יותם בן-דוד

שדר רשת הטלוויזיה הירדנית "שבעה כוכבים", זוהיר אל-עזה, קרא השבוע בשידור חי לגרש דיפלומטים ישראלים ואמריקנים מהמדינה, ושרף צילום של דגל ישראל. "הכיבוש הוא האויב, נגדו עלינו להילחם יום וליל", אמר אל-עזה, בקטע מתכניתו שהועלתה אתמול (רביעי) לאתר שיתוף הסרטים יוטיוב על ידי "ממרי טי.וי".

באולפן נכחו שלושה אורחים נוספים, בהם הפרשן שייח טרד אל-פאיז, שטען: "על שר החוץ הירדני לגרש את השגריר הישראלי. אני תומך בגירוש השגריר הציוני מירדן". מיד לאחר מכן חזר וקרא: "לגרש את השגריר הציוני מירדן".

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
הפלסטינים: כ-15 הרוגים בתקיפת בית ספר של האו"ם
אחרי ארה"ב: אירופה הסירה האזהרה מפני טיסה לישראל
מצרים: חיסלנו מחבל מתאבד שהיה בדרכו לישראל

הפגנה נגד מבצע צוק איתן - פריז, 19 ביולי 2014. AP
הפגנה פרו-פלסטינית בפריז, בשבוע שעבר/AP

אל-עזה קטע את דבריו של אל-פאיז, אך מיד הבהיר: "אני מצטרף אליך בדרישה לגירוש הפושע הציוני". הוא הוסיף כי יש לגרש גם את "מאורת הריגול" האמריקנית, וטען כי שגרירות ארצות הברית במדינה הפכה למרכז לריגול נגד ירדן. "חיילי מארינס נמצאים בשגרירות, בתואנה כי היא זקוקה להגנה, אך האמת היא שהם מרגלים", ציין השדר.

לאחר מכן, נראה אל-עזה כשהוא אוחז בצילום של דגל ישראל ואומר: "בשביל פלסטין וילדיה, הרשו לי לשרוף את הדגל המטונף הזה של הישות הציונית, למען יראה העולם כולו". הוא החל לשרוף את הדגל, והוסיף: "העולם חייב לדעת שהציונים הם אויבינו. הם רוצחים נפשעים".

אל-עזה ואל-פאיז ירקו על הדגל בהפגנתיות, אולם לאחר מכן, כשהדגל שרוף במחציתו, נותר אל-עזה קפוא מול המצלמה, וביקש "לצאת להפסקה". הוא נראה מבולבל מעט ותוהה מה לעשות עם הדגל השרוף שבידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully