וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס "אייר אלג'יר" שהתרסק: חשש לחיי 116 נוסעים

במטוס של חברת אייר אלג'יר היו 110 נוסעים ו-6 אנשי צוות. עקבותיו נעלמו כ-50 דקות אחרי שהמריא מבורקינה פאסו בדרכו לאלג'יריה. אתמול נהרגו 48 בני אדם בהתרסקות בטאיוואן

מטוס איירבוס 330 של איר אלג'יר. Flickr / Mathieu Marquer, מערכת וואלה! NEWS
איירבאס A330 של איר אלג'יר/מערכת וואלה! NEWS, Flickr / Mathieu Marquer

חברת "אייר אלג'יר" הודיעה בצהריים (חמישי) כי איבדה קשר עם אחד ממטוסיה, שעליו היו 110 נוסעים ו-6 אנשי צוות. בתום כמה שעות, הודיע בכיר ברשות התעופה האלג'יראית כי המטוס אכן התרסק, אך סרב לפי שעה לספק פרטים נוספים על מיקום ההתרסקות או על נסיבות התאונה. מדובר בתאונה האווירית החמורה השלישית בשבוע האחרון.

טיסה AH5017 נעלמה ממסכי הפיקוח האווירי בשמי העיר גאו שבמאלי, כ-50 דקות אחרי שהמטוס המריא מוואגאדוגו, בירת בורקינה פאסו שבמערב אפריקה. המטוס היה בדרכו לאלג'יר, בירת אלג'יריה, מרחק טיסה של ארבע שעות. הטיסה עוברת בנתיב זה ארבע פעמים בשבוע.

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
אחרי ארה"ב: אירופה תסיר את האזהרה מפני טיסה לישראל
מצרים: חיסלנו מחבל מתאבד שהיה בדרכו לישראל
אחרי המטוס המלזי: שני מטוסי קרב יורטו בדונייצק

דובר צבא צרפת, ז'יל ז'ארו, מסר כי שני מטוסי קרב הוקפצו מבסיס הצבא הצרפתי במאלי והחלו בחיפושים אחר המטוס. "שני מטוסי מיראז' 2000 המוצבים באפריקה החלו בחיפושים אחר המטוס שנעלם", אמר, "הם יחלו בחיפושים באזור בו אותר לאחרונה המטוס, וימשיכו לאורך הנתיב המשוער שלו".

יש דיווחים סותרים על סוג המטוס שנעלם, ככל הנראה בשל בלבול בין הנתונים המופיעים בין רישומי הטיסה לבין המטוס שהמריא בפועל. לפי גורם ששוחח עם סוכנות הידיעות הצרפתית, מדובר במטוס מדגם DC-9, שהוחכר מחברת תעופה פורטוגלית. לפי סוכנות הידיעות רויטרס, מדובר במטוס איירבוס מדגם A320.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אתר שדה התעופה בוואגדוגו, בירת בורקינה פאסו לאחר התרסקות מטוס אייר אלג'יר. רויטרס
למרות שטרם נקבע גורלם של הנוסעים, נר זיכרון הופיע בדף הבית של אתר שדה התעופה בוואגאדוגו/רויטרס

השבוע האחרון התאפיין בכמה תאונות אוויריות חמורות. אתמול התרסק בטאיוואן מטוס נוסעים של חברת "טראנסאסיה" 48 בני אדם נהרגו ועוד 10 נפצעו על הקרקע. ככל הנראה התאונה אירעה בשל מזג אוויר סוער.

ביום חמישי שעבר, הופל באוקראינה מטוס בואינג 777 של חברת "מלזיה אירליינס", באחת התאונות האוויריות החמורות בעשרות השנים האחרונות. ארה"ב והאיחוד האירופי הטילו על הבדלנים הפרו-רוסים את האחריות לשיגור הטיל. 298 בני אדם נהרגו.

(עדכון ראשון: 13:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully