וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך עיתון בהודו רצח 3 עובדים מחשש שילשינו עליו

סושיל צ'וודהורי בן ה-76 רצח את מנהל הלשכה, שאיים לחשוף את מעורבותו בשחיתות. נהגו האישי והמגיה, שהיו עדים לרצח, חוסלו גם הם. החוקרים לא קיבלו את גרסתו המופרכת לאירועים

עורך עיתון בצפון-מזרח הודו הורשע ברצח שלושה עובדים. סושיל צ'וודהורי, בן 76, המייסד והעורך הראשי של היומון "דייניק גנדוט", רצח את מנהל לשכתו, את נהגו האישי ואת המגיה של העיתון, מכיוון שחשש שיחשפו את מעורבותו בשחיתות. בית משפט במדינת המחוז טריפורה ימסור את עונשו ביום חמישי.

צ'וודהורי הורשע אתמול (שני). הוא מתואר בתקשורת המקומית כעיתונאי בכיר, שנהג להתרועע עם שרים בממשל המרכזי והמקומי, ולהתלוות לראשי ממשלת הודו בסיורים מעבר לים. בשל גילו המבוגר הוא צפוי לחמוק מעונש מוות.

לדברי התביעה, צ'וודהורי היה מעורב בעסקאות נדל"ן מפוקפקות ובתיווך כספי שוחד. בחודש מאי הוא חנק ודקר למוות את מנהל לשכתו, רנג'יט צ'ודהורי בן ה-61, אחרי שאיים לחשוף במשטרה את מעשיו. נהגו האישי - בלראם גוש, בן 31, והמגיה בעיתון, סוג'יט בהאטצ'רג'י (25) - היו עדים לרצח. גופותיהם אותרו במשרדי העיתון עם פצעי דקירה.

העורך טען כי השניים הרגו זה את זה בקטטה. בית המשפט קבע כי צ'וודהורי רצח אותם, וכי אחד מהם אף השתתף ברצח מנהל הלשכה. צ'וודהורי ניסה בתחילה להטיל את האחריות לרצח המשולש על "גורמים אפלים המאיימים על חופש העיתונות", ואמר כי אלמונים פרצו למערכת העיתון כדי לפגוע בו. לדבריו, כשלא איתרו אותו, הפורצים רצחו את מנהל הלשכה. החוקרים דחו את גרסתו, ותהו "מדוע עורך עיתון בעל תפוצה כה מצומצמת, יהיה נתון לאיומים ללא סיבה נראית לעין".

חדשות נוספות מהעולם
זעם ברשת: צופים בעזה מופגזת ואוכלים פופקורן
רב הוכה במרוקו על ידי צעיר שזעם על המבצע בעזה
ספינת הפאר הטבועה מפליגה ליעד האחרון: המוסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully