וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: חמש שנות מאסר בגין ריגול למען ישראל

21.6.2014 / 2:39

בית המשפט קבע כי הנאשם העביר מידע לקצין ביטחון בשגרירות ישראל בתאילנד. עשר שנות מאסר נגזרו על אדם נוסף ש"סחר במודיעין" עם בריטניה. איראן: "נפרק את רשתות הביון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העתק המל"ט האמריקני שיורט על ידי משמרות המהפכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט באיראן גזר אתמול (שישי) חמש שנות מאסר על אדם שהורשע בריגול למען ישראל, ועשר שנות מאסר על אדם נוסף שריגל למען בריטניה. לפי דבריו של התובע, ידוללה מובאהד, לסוכנות הידיעות האיראנית "אירנא", הנאשם בריגול עבור ישראל נעצר בחודש אוגוסט בגין העברת מידע מודיעיני לקצין ביטחון שעבד בשגרירות ישראל בתאילנד. הוא הוסיף כי הגבר השני "סחר במידע עם ארבעה אנשי מודיעין בריטים".

שני הגברים הם ככל הנראה איראנים, אך מעבר לכך לא ידוע עליהם דבר ומובאהד לא סיפק את שמותיהם. כמו כן, לא ידוע מי היו עורכי הדין של הנאשמים, או אם הייתה להם הגנה משפטית כלל. איראן מודיעה לעתים תכופות כי עלה בידה לפרק רשתות ריגול שנחשפו בה באמצעות מעצרים של אנשים שונים. המהימנות של אותם דיווחים, מן הסתם, מוטלת בספק, במיוחד לאור מגבלות חופש המידע והמידור הממשלתי.

לפני כחודש איראן חשפה העתק של מל"ט ריגול אמריקאי שיורט על ידי כוח משמרות המהפכה ב-2011. המל"ט, מסוג RQ-170 של חברת "לוקהיד מרטין", היה בשימוש סוכנות הביון האמריקנית המרכזית.

עוד חדשות מהעולם:
האו"ם: מספר הפליטים העולמי חצה את ה-50 מיליון
דרמה בכביש: מרדף משטרתי נגמר בלידה במושב האחורי
בהלת אנתרקס בארה"ב: עשרות מדענים נחשפו לחיידק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully