וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיילים מצריים נהרגו במרדף צה"ל אחר חמושים

צבא מצרים דיווח כי 3 חיילים מצרים נהרגו בתקיפת חיל האוויר במהלך מרדף אחר חמושים שניסו לחצות הגבול. דובר צה"ל לא אישר הפרטים. במקביל, נפצעו 3שוטרים מצריים מאש חמושים בסיני

לפחות שלושה חיילים מצרים נהרגו ושניים נוספים נפצעו הלילה (שישי) כתוצאה מירי של חיל האוויר בגבול ישראל מצרים, כך דיווחו כלי תקשורת פלסטינים ומצריים. על פי הדיווח, הירי החל לאחר שזוהתה כניסה של מסתננים לעבר שטח ישראל, בגבול בין טאבה לאילת. גורם בצבא המצרי מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "במהלך מצוד של כלי טיס ישראלי אחר חמושים, שני קצינים נקלעו לקו האש ונהרגו". מדובר צה"ל נמסר כי האירוע אינו מוכר להם.

במקביל, צבא מצרים דיווח כי שלושה אנשי כוחות ביטחון מצריים נפצעו מירי חמושים באל-עריש שבצפון חצי האי סיני, והועברו לבית חולים הסמוך למקום. לא נמסרו פרטים על מצבם.

מתקפת הטרור בדרום - כותרות אחרונות:
הרוג השמיני במתקפות בדרום: הלוחם הוותיק בימ"מ
מתקפת הטרור: כך זה קרה, שלב אחר שלב
"כיפת ברזל" יירטה רקטות שנורו לעבר אשקלון
פרשנות: האם ניתן היה למנוע את הפיגוע?
בין האחראים לפיגוע שחוסלו: מעורבים בחטיפת שליט
במהלך התדרוך: אמבולנסים קטעו את שר הביטחון ברק

אוטובוס שנפגע על ידי מחבל מתאבד, פיגוע בדרום אוגוסט 2011. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
אוטובוס שנפגע אתמול במתקפה/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

מוקדם יותר אתמול נורו שלוש רקטות גראד מרצועת עזה לעבר העיר אשקלון. הרקטות יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל" שהוצבה במקום. לא היו נפגעים ולא דווח על נזק. אזעקה עולה ויורדת נשמעה ביישובים הסמוכים. דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי מסר כי במהלך הלילה תיפרש סוללת כיפת ברזל גם בבאר שבע.

בהמשך, מקורות ברצועת עזה דיווחו כי שישה פלסטינים נהרגו בתקיפת צה"ל ברפיח שבדרום הרצועה. לפי הדיווח, היעד שהותקף היה בית באזור. המתקפה כוונה לביתו של חאלד שעת, אחד מהמפקדים הבכירים של ועדות ההתנגדות העממית ברצועה. כתוצאה מהמתקפה נהרג מפקד הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות, כמאל נירב, שעת עצמו נהרג ובתו נפצעה. כמו כן, נהרגו שני בכירים נוספים בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות: עימאד חמאד וחמאד מסרי - חטיבות סלאח א-דין.

חודש הירי מהרצועה לעבר יישובי הדרום. שי מכלוף, רויטרס
האזרחים ביישובי עוטף עזה הונחו להימצא במרחק של 15 שניות מהמרחבים המוגנים. ירי מרצועת עזה/רויטרס, שי מכלוף

בתוך כך, כוחות הביטחון תיגברו את הכוננות באיזור הדרום מחשש מפעולות טרור נוספות. פיקוד העורף ופיקוד דרום הורו ליישובים בגזרת עוטף עזה להעלות את הכוננות מחשש לירי רקטות נוסף. בין היתר, הונחו האזרחים ביישובים להימצא במרחק של 15 שניות מהמרחבים המוגנים. גם גני הילדים והקייטנות הונחו להיות רחוקים במרחק 15 שניות מהמרחבים המוגנים.

במתקפת הטרור שאירעה אתמול סמוך לגבול עם מצרים נהרגו שמונה בני אדם, מתוכם הותרו לפרסום שמותיהם של לוחם ימ"מ רב-נגד פסקל אברהמי, וסמל-ראשון משה נפתלי, חייל בחטיבת גולני. עשרות בני אדם נוספים נפצעו. כוחות הביטחון הצליחו לחסל שבעה מהמחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully