וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נגבה מחיר כבד מאוד מראשי הטרור"

ראש הממשלה קיים תדרוך בקריה בתל אביב, בעקבות הפיגוע המשולב שגבה חייהם של 7 ישראלים. נתניהו אמר כי "כשפוגעים באזרחי ישראל, אנחנו מגיבים מיד ובעוצמה"

תאגיד כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (חמישי) תדרוך לעיתונאים בקריה בתל אביב בעקבות מתקפת הטרור שאירעה היום סמוך לגבול עם מצרים. במהלך התדרוך אמר נתניהו כי "ראשית אני מבקש להביע תנחומיי למשפחות האזרחים והלוחמים שנפלו בפיגוע בדרום. חייהן של המשפחות הללו, לא ישובו למסלולם הקודם. מכאן אני מבקש לשלוח איחולי החלמה לפצועים".

עוד אמר נתניהו כי "כולנו היינו עדים היום לניסיון לעלות מדרגה בחזית הטרור, על ידי התקפות מסיני. אם יש מישהו שחושב שישראל תשלים עם זה, הוא טועה. כשפוגעים באזרחי ישראל, אנחנו מגיבים מיד ובעוצמה. נגבה מחיר כבד מאוד מראשי הטרור. אני מבקש לשבח את אלה שלחמו במחבלים ובכך מנעו אסון כבד יותר. האנשים שנתנו את ההוראה לרצוח את אזרחינו, אינם עוד בחיים". מוקדם יותר אמר נתניהו כי מדובר "באירוע חמור בו נפגעה ריבונותה של המדינה". לדבריו, "ישראל תגיב בהתאם".

הפיגוע המשולב בדרום - כותרות אחרונות:
במהלך התדרוך: אמבולנסים קוטעים את השר ברק
”ירו עלינו, יש נפגעים”: הדיווח הראשוני למד”א
פצוע קשה בחילופי אש עם חוליית מחבלים נוספת בדרום
צה”ל תקף בעזה: מפקד בוועדות ההתנגדות נהרג
אחרי סדרת הפיגועים: חודדה אזהרת המסע לסיני

אוטובוס באזור אילת נפגע מירי של מחבלים בפיגוע משולב בדרום, אוגוסט 2011. רויטרס
האוטובוס שנפגע היום סומך לגבול עם מצרים/רויטרס

שר הביטחון אהוד ברק אמר הערב, כי "צה"ל ימשיך לפעול בכל הכוח ויגן על החיים הנורמליים בגבול ועל החיים באילת". בתדרוך עיתונאים בעוצבת אדום בדרום הארץ, יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ ואלוף פיקוד הדרום טל רוסו, הוסיף שר הביטחון, כי "לא תמיד נצליח למנוע פיגוע כאלה. הלקחים יופקו. צה"ל פוגע כבר עכשיו בראשי הוועדות בעזה. האחיזה המצרית בסיני מתרופפת כתוצאה מכלל האירועים במצרים. מקורו של הפיגוע ככל הנראה בעזה".

הרמטכ"ל גנץ אמר כי "מדובר באירוע קשה. הגזרה נמצאת תחת היערכות זמן רב. לצערנו האירוע התרחש". לדבריו, "מפקדים ברמת בכירות ביותר הגיעו לשטח במהירות יחד עם כוחות נוספים. היה שיתוף פעולה עם משטרת ישראל ועם השב"כ. האירוע טרם הסתיים וייערכו סריקות בשטח במהלך השעות הקרובות". הוא הוסיף כי "כבר פעלנו בעזה במקום שאנשי הפיגוע הזה נמצאים. אנחנו נמשיך את ההיערכות שלנו במקום הזה. תהיה תגובה חזקה של כוחותינו". כשנשאל על ידי כתבים השיב גנץ כי "יש עדיין אירוע בשטח שנמשך. לא יהיה נכון לתת לכם פרטים נוספים עכשיו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוטובוס באזור אילת נפגע מירי של מחבלים בפיגוע משולב בדרום, אוגוסט 2011. רויטרס
אוטובוס באזור אילת נפגע מירי של מחבלים בפיגוע משולב בדרום, אוגוסט 2011/רויטרס

במהלך מתקפת הטרור היום, שאירעה בשלושה מוקדים סמוך לגבול המצרי, נהרגו שבעה ישראלים, בהם לוחם צה"ל ושישה אזרחים ועוד 29 נפצעו. בלחימה מול מבצעי שלושת הפיגועים, הצליחו כוחות הביטחון להרוג שבעה מחבלים. האירוע החל בירי אל עבר אוטובוס שהיה בדרכו מבאר שבע לאילת. רכב של כוחות צה"ל שהיה בדרכו למקום עלה על מטען, ובמקביל בוצע ירי לעבר רכב נוסף. הערב הגיב צה"ל לשורת הפיגועים ותקף בדרום רצועת עזה, סמוך לרפיח. הפלסטינים דיווחו על מספר הרוגים, בהם ראש וועדות ההתנגדות העממית, כמאל נירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully