וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד בדריסת רוכבי האופניים

אריאל נוי

14.8.2011 / 1:31

מעצרו של בן ה-18 החשוד בדריסתם למוות של רוכבי האופניים שלום גרוסמן ויצחק סימון בכביש 3 הוארך בארבעה ימים. המשטרה בודקת חשד לפיו הצעיר נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר ושי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך אמש (שבת) בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר בן ה-18 שחשוד כי דרס למוות אתמול בבוקר את שני רוכבי האופניים שלום גרוסמן, ועורך הדין יצחק סימון בכביש מספר 3. לצעיר נערכו בדיקות דם בשל חשד כי נהג בעת שהיה תחת סמים ואלכוהול. השערה נוספת היא שהוא נרדם על ההגה לאחר שחזר מבילוי לילי באשדוד ועשה את דרכו לביתו בבית שמש.

עוד על תאונת האופניים:
ההרוג כתב טרם מותו: "מאושר בתחרות האופניים"
נהג חדש פגע ברוכבי אופניים בשפלה, שניים נהרגו
פרשנות: רוכבי האופניים ימשיכו לרכוב בצדי הכביש

תאונת אופניים קטלנית בכביש 3, סמוך לנחל שורק, אוגוסט 2011. שי מכלוף
זירת התאונה, אתמול בבוקר/שי מכלוף

גרוסמן וסימון היו בשנות ה-60 לחייהם, התגוררו בראשון לציון, והיו חלק מקבוצה גדולה של רוכבי אופניים מקצועיים שנהגו לצאת לרכיבות משותפות. הם נפצעו אנושות בתאונה הבוקר, וחמישה מחבריהם נפצעו קל-קשה. צוותים של מגן דוד אדום איתרו אותם שרועים על הכביש כשהם סובלים מחבלות ומפצעים אנושים, וביצעו בהם החייאה. לאחר זמן מה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותם של השניים. דודי שמיע, פרמדיק של מד"א, אמר כי "קשה לחזות בתאונות מסוג זה. אין ספק שמדובר באירוע בסדר גודל אחר. הנהג הפוגע היה שרוי בהלם".

סנ"צ אמנון איצקוביץ', סגן מפקד משטרת התנועה, הגיע לזירת התאונה אמר כי "המקום נראה כמו זירת פיגוע קשה ביותר". איצקוביץ' אמר כי טרם התבהרה הסיבה שבגללה סטה הרכב מהכביש ודרס את רוכבי האופניים, אך הוסיף כי "זהו אירוע נוסף של חבר'ה צעירים שחוזרים מבילוי עייפים. הייתה כאן סטייה של רכב מתוך חוסר ערנות וחוסר תשומת לב לדרך. סך הכל הרוכבים נסעו בצורה מסודרת על שול הדרך".

דני, אחד הרוכבים, סיפר על רגעי האימה הראשונים לאחר פגיעת כלי הרכב בשיירת רוכבי האופניים. "נשמע רעש עצום של רכב מתנגש בקיר ואז הייתה תחושה שכולנו עפים באוויר. זה נראה כמו שדה קרב. לרגע חשבנו שזה בכלל לא קשור אלינו ואז בא גל כמו צונאמי והעיף אותנו באוויר. אתה מסתכל סביבך וכל מי שרכב איתך לפני שניה שוכב בפזורה על הכביש. זה מחזה נורא, שקשה לראות אותו ולחוות אותו", אמר בראיון לגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully