וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים בניו יורק: לייבי בן ה-9 סומם בטרם נרצח

החוקרים סבורים שלייבי קלצקי, שגופתו נמצאה מבותרת בדירה בברוקלין, קיבל תערובת שהכילה מספר סוגי סמים בטרם נחנק למוות. החשוד ברצח, לוי ארון, הכחיש את האישומים

לייבי קלצקי, הילד בן התשע שנרצח וגופתו בותרה בברוקלין בשבוע שעבר, סומם בטרם נרצח – כך קבע אמש (רביעי) החוקר הפתולוגי שעסק במקרה. לדברי החוקר, לייבי הקטן קיבל תערובת של כמה סוגי סמים שהיכלה: ציקלובנזאפרין (תרופה להרפיית שרירים), קטיאפין (תרופה אנטי-פסיכותית) ואת משככי הכאבים הידרוקודון ואסטמינופן. לאחר שסומם הוא נחנק. הלילה הוגש בניו יורק כתב אישום נגד הרוצח, לוי ארון.

עוד על רצח לייבי קלצקי:
אלפים בהלוויית הילד החרדי שנרצח: "רצון האל"
נמצאה גופתו של הילד החרדי שנעדר בארה"ב
שכנת "הקצב מברוקלין": "ניסה לחטוף גם את בני"

לוי ארון, החשוד ברצח הילד לייבי קלצקי בן התשע בברוקלין, יולי 2011. AP
סימם ורצח? לוי ארון בבית המשפט/AP

גופתו של קלצקי נמצאה לאחר יומיים של חיפושים בביתו של לוי ארון, חרדי מברוקלין. הגופה הייתה מבותרת וחלקים ממנה אותרו בתוך המקרר שנמצא בדירתו של ארון, שנעצר מיד ובפח האשפה שליד דירתו. לדברי התביעה, ארון פיתה את קלצקי לבוא עמו לביתו בעת שהיה בדרכו חזרה מהקייטנה ואמור היה לפגוש את אמו. לדברי המשטרה המקומית, ארון הודה שחנק את לייבי בעזרת מגבת אמבט. ארון הכחיש בבית המשפט את האישומים נגדו על רצח וחטיפה.

עם זאת, החוקרים מנסים לברר כעת סיפור נוסף שסיפר להם ארון: מפקד המשטרה המקומית, ריימונד קלי, אמר כי ארון אמר בחקירתו שלאחר שחטף את הילד הביא אותו לחתונה בפרבר שנמצא במרחק של 55 קילומטרים מהעיר ושהה עמו שם במשך מספר שעות. לטענת אורחים בחתונה, הם אכן הבחינו בארון, אך לא ראו את לייבי הקטן. קלי אמר עוד כי ארון הסביר שלאחר החתונה הוא השאיר את הילד לישון בדירתו והשאיר אותו שם גם ביום למחרת כאשר הלך לעבודה. בחנות בה הוא עובד אישרו כי הוא אכן הגיע לעבודתו כרגיל. ארון אמר לשוטרים כי הרג את קלצקי לאחר שנבהל מהחיפוש הנרחב שהפעילה המשטרה במטרה לאתרו.

מהחקירה עולה עוד כי ייתכן שלייבי ניסה להיאבק בחוטפו בעת שזה קשר אותו. על גופו של ארון נמצאו שריטות ואילו על גופתו של קלצקי נמצאו סימנים המעידים כי נקשר בטרם נרצח.

(עדכון ראשון: 22:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully