וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהוכה באכזריות: הקרבן תובע כסף מהתוקפים

גלעד גרוסמן

14.7.2011 / 14:23

בתביעה שהוגשה לביהמ"ש, טוען נער בן 17 מב"ש כי לאחר שהותקף בידי ארבעה צעירים נגרמו לו נזקים נפשיים חמורים. הנער דורש מהתוקפים פיצויים בסכום כולל של 1.6 מיליון שקל

שנתיים לאחר שהותקף בידי ארבעה נערים משום ש"פגע ברגשות חברתו" של אחד מהם, תובע נער בן 17 מבאר שבע מהתוקפים 1.6 מיליון שקל בגין הנזקים שנגרמו לו. לפי התביעה שהוגשה באחרונה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, באפריל 2009 התגלע סכסוך בין הנער לבין צעיר בן 19, שטען כי הנער פגע ברגשות חברתו. הנער יזם "פגישת פיוס" עם הצעיר, שנועדה להתקיים באצטדיון "רייסר" בעיר.

כאשר הגיע הנער התובע לאצטדיון, הוא הותקף על ידי הצעיר ושלושה נערים נוספים, שהצטיידו קודם לכן במקלות ובאלות. בתביעה נטען כי הארבעה תקפו את הנער באכזריות, כאשר הצעיר חבט בראשו של התובע באמצעות אלת בייסבול עשויה ממתכת. עוד נטען, כי גם לאחר שנפל לקרקע המשיכו הארבעה להכות את הנער. לאחר מכן עזבו את המקום כשהנער פצוע ואינו מסוגל לקרוא לעזרה.

בתביעה נטען עוד, כי הנער הובהל לבית החולים סורוקה בעיר כשהוא סובל מפגיעות וחבלות בכל גופו ומפגיעת ראש קשה. הוא אושפז למשך 11 יום במחלקה לטיפול נמרץ, ולאחר מכן הועבר למרכז שיקום. בדיקה פסיכיאטרית שנערכה לנער מספר חודשים לאחר מכן קבעה כי הוא סובל מבעיות התנהגותיות קשות, התפרצויות זעם ומאלימות מילולית ופיזית.

כנגד הארבעה הוגשו כתבי אישום בעקבות התקיפה, והצעיר נידון ל-30 חודשי מאסר. בגזר דינו נכתב כי "רק בנס ניצלו חייו של המתלונן. אין להקל ראש בתוצאות התקיפה הקשה והחבלות שהמתלונן נחבל, גם אם לא הוכח שהותירו נכות חלילה. העבירה בה הורשע הנאשם חמורה מאוד. לצערי (ציין השופט. ג.ג) האלימות בקרב בני הנוער והצעירים גואה. על כל דבר שטות של פגיעה אמיתית או נחזית בכבוד מגיעה תגובה אלימה וקשה ולעיתים נגמרים הדברים אף בתוצאות קטלניות". משפטם של שלושת הנערים האחרים עדיין נמשך. כעת תובע הנער כ-300 אלף שקל בגין הוצאות רפואיות ועזרה, כ-900 אלף שקל בגין הפסד השתכרות וכ-350 אלף שקל בגין כאב וסבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully