וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של קצב טוענים: "הכל נעשה על פי חוק"

גלעד גרוסמן

11.7.2011 / 12:38

מקורבי הנשיא לשעבר טוענים כי החוקרים שנשכרו על ידם הונחו לפעול על פי חוק ואם לא עשו כך, הרי שזה נעשה בניגוד לדעתם של בני משפחת קצב. "המשפט היה רווי בהדחות עדים", טענו

בסביבתו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב הכחישו כי בני המשפחה עברו על החוק בפרשת הטרדת העדים שהותרה היום (שני) לפרסום. עורכי דינו ומקורביו של הנשיא לשעבר טוענים כי אם נכונים החשדות, והחוקרים הפרטיים הטרידו עדה בשליחות משפחת קצב, הרי שהם לא עשו זאת באישורם או בידיעתם של בני המשפחה.

יועץ התקשורת אמנון שומרון, הנחשב מקורב לנשיא לשעבר, אמר כי "אנו פועלים על פי חוק ונעשה ככל שביכולתנו להגיע לחקר האמת ולתיקון העוול שנעשה למשה קצב. מוטב שהמשטרה תחקור את שיבושי החקירה האמיתיים שביצעו חלק מעדי התביעה באמצעות הדלפת 1,500 קבצי החקירה".

עוד על הפרשה:
משה וליאור קצב נחקרו בחשד למעורבות בהטרדת עד
פרקליטי קצב בערעור: "לא היה לו סיכוי למשפט צדק"
היום: קצב יערער על פסק הדין והעונש שנגזר עליו

משה קצב, לשעבר נשיא המדינה, מגיע לבית המשפט העליון כדי לערער על עונשו, מאי 2011. מגד גוזני
"מוטב שהמשטרה תחקור את שיבושי החקירה האמיתיים שביצעו חלק מעדי התביעה"/מגד גוזני

עו"ד אביגדור פלדמן, המייצג את קצב, אמר כי אכן נשכרו חוקרים פרטיים במטרה להגיע אל מספר עדים, בהם עדה שהמשטרה טענה שלא הצליחה להגיע אליה וכן עדה נוספת שהתביעה ויתרה עליה - זאת במטרה לשמוע את גרסתן שלא הוצגה בבית המשפט. לדבריו, קצב עצמו לא היה מעורב בעניין, וההסכם נערך בין החוקרים לבין בני משפחתו של הנשיא לשעבר. "בהסכם נאמר במפורש שעל החוקרים לפעול אך ורק על פי החוק. אם החוקרים עברו גבול כלשהו אין לנו מושג, אבל אם כן זה נעשה בבירור נגד דעתם של בני משפחת קצב", אמר.

פלדמן הוסיף עוד כי "חשוב להדגיש כי המשפט היה רווי הדחת עדים. א' ממשרד התיירות שוחחה עם ידידה הקרוב ירון ארמוזה ועם חברת הכנסת שלי יחימוביץ' בתקופה שבה נחקרה במשטרה, וזאת לאחר שהוזהרה לא לדבר עם אף אחד בנושא. עכשיו המשטרה טוענת שאנחנו משבשים את החקירה. כשאנחנו התלוננו נגד שלי יחימוביץ' שהיא משפיעה על העדה המרכזית לא התייחסו לזה. זה מהלך מוגזם ומנופח שכל מטרתו להכפיש את משה קצב, שלא היה מעורב בכלל בפרשה. מה שברור זה שהמשטרה, שלא נקפה אצבע על השיבושים במהלך החקירה, עושה מזה עכשיו עניין גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully