וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נוספת נגד שטראוס-קאהן: "ניסה לאנוס סופרת"

סופרת צרפתייה טוענת כי יו"ר קרן המטבע לשעבר ניסה לאנוס אותה ב-2002. רבים תוהים מדוע חיכתה עד כה להתלונן, אך היא הודפת את ההאשמות: "רציתי קודם שיסיים את המשפט בניו יורק"

לאחר שמועות רבות, דיווחים סותרים והאשמות על שקרים והטיות פוליטיות, הודיעה אתמול (שלישי) טריסטן בנון, סופרת ועיתונאית המתגוררת בפריז, כי תגיש תלונה נגד דומיניק שטראוס-קאהן, בחשד שניסה לאנוס אותה ב-2003. בנון, בת 31, סיפרה כי ביקשה להמתין עד סיום משפטו של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית המודח בניו יורק, שם הואשם באונס חדרנית. כעת, עם שחרורו ממעצר, בנון אומרת כי היא רוצה לראות אותו שב לצרפת - ומועמד בה לדין. "הוא רק יצא ממעצר בניו יורק, ומיד צעד למסעדה מפוארת עם חבריו. זה מגעיל אותי", אמרה.

טריסטן באנון, סופרת צרפתיה שהתלוננה כי דומיניק שטראוס קאהן אנס אותה ב-2002. Remy de la Mauviniere), AP
טריסטן באנון, סופרת צרפתיה שהתלוננה כי דומיניק שטראוס קאהן אנס אותה ב-2002/AP, Remy de la Mauviniere)

בראיון למגזין הצרפתי "ל'אקספרס", תיארה בנון את מה שאירע לה, לכאורה. היא הזמינה את שטראוס-קאהן לדירתה, כדי לראיינו לספר שכתבה באותם ימים. "הוא התנפל עליי, והסיר את החזייה שלי. הוא ניסה לפתוח את הרוכסן במכנסיי. זה נגמר בצורה מכוערת מאוד", סיפרה. היא טענה כי הוא תחב את אצבעותיו אל תוך פיה, ודחף את ידיו לתחתוניה. רק לאחר מאבק ארוך עמו ורק לאחר שצעקה "אונס", הצליחה להימלט מהדירה ולהזעיק את אמה, שהמתינה לה במכונית מתחת לבניין.

לפי כמה דיווחים בכלי תקשורת אחרים בצרפת, אמה שכנעה אותה בזמנו לא להגיש תביעה נגד שטראוס-קאהן, שהיה מקורבה לאם דרך המפלגה הסוציאליסטית. בנון עצמה מיודדת עם כמה מבנותיו של שטראוס-קאהן. אשתו לשעבר הייתה הסנדקית שלה עם לידתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"שתשמור את הדמיון הפרוע שלה לספרים שהיא כותבת"

בנון חשפה לראשונה כי הותקפה מינית בראיון טלוויזיוני ב-2007. היא לא חשפה את זהות התוקף, אך רמזה כי מדובר בפוליטיקאי שראיינה כמה שנים קודם לכן בדירתה. גם בספר שכתבה שנה קודם לכן, ב-2006, עולים רמזים ברורים לתקיפה.

תומכיו של שטראוס-קאהן טענו כי בנון היא חלק נוסף מהשערוריה הפוליטית, שנועדה לסכל את סיכוי הפוליטיקאי הפופולרי לרוץ לנשיאות צרפת. כעת, מששוחרר ממעצר, יש מאמצים לשווקו כמעין "דרייפוס מודרני", שטפלו עליו אישומים שנתפרו מראש למידותיו. מקורביו של שטראוס-קאהן מאיימים בתביעת דיבה נגד שאנון, ואומרים כי בדתה את ההאשמות. אחד מהם, זועם במיוחד, הציע לבנון "לשמור את הדמיון הפרוע שלה לספרים הגרועים שהיא כותבת".

בתגובה, אמרה בנון כי "אינה מסוגלת עוד לשמוע את השקרים הללו", מפי מי שטוען כי "נזכרה" ברגע האחרון להגיש את התביעה. עורך דינה אף ציין כי המסמכים להגשת התביעה "כבר נשלחו בדואר", והיא עצמה הסבירה כי חיכתה יותר משמונה שנים, מפני שהזיכרונות שליוו את האונס היו קשים מדי מכדי להתמודד עמם. "קשה עוד יותר הייתה המחשבה כי המערכה כולה, אולי, נידונה מראש לכישלון", אמרה בטלוויזיה, כשהוצגו ברקע תמונות של שטראוס-קאהן המחייך לאחר שחרורו ממעצר. עוד אמרה בנון כי היא המתינה זמן רב כי לא רצתה שישתמשו במקרה שלה, כדי לחזק את ההאשמות בתביעה שהתנהלה בניו יורק, אלא להאשים את שטראוס-קאהן במשפט חדש בצרפת ובאופן "נקי".

במפלגה הסוציאליסטית מקווים לשובו, וחוששים משובו

אתמול התברר כי לשטראוס-קאהן לא צפויה נחיתה קלה בצרפת, גם במישור הפוליטי. לאחר שבמפלגה הסוציאליסטית כבר קראו לו לשוב לפוליטיקה ולהתמודד על הנשיאות בבחירות בשנה הבאה, כפי שתכנן לעשות ערב התפוצצות הפרשה, היום כבר נשמעו יותר מסויגים במפלגה. "האפשרות שהוא יתמודד כעת על הנשיאות היא הפחות סבירה מכל התרחישים האפשריים", אמר דובר המפלגה הסוציאליסטית, בנואה המון, במסיבת עיתונאים בפריז. עם זאת, הוא הדגיש כי הנהגת המפלגה לא תמנע ממנו להתמודד, ובמידת הצורך אף תשקול לדחות למענו את המועד האחרון להגשת מועמדות לראשות המפלגה, העומד כרגע על 13 ביולי.

לפני פרשת האונס, נחשב שטראוס-קאהן למועמד המוביל לזכות במועמדות המפלגה לנשיאות, ואף לנצח בבחירות הכלליות את מועמד הימין, שיהיה כנראה הנשיא ניקולא סרקוזי. אך לאחר מעצרו, המשיכה המפלגה להתנהל תחת ההנחה שהוא הפך לגוויה פוליטית, ובעקבות זאת אף הגישה בשבוע שעבר יו"ר המפלגה, מרטין אוברי, שעד למעצרו של שטראוס-קאהן נחשבה לתומכת שלו, את מועמדותה שלה לנשיאות.

(עדכון ראשון: 20:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully