וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט שטראוס-קאהן: "החדרנית נמצאה לא אמינה"

יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר יכול לנשום לרווחה? לפי דיווח ב"ניו יורק טיימס", החוקרים חשפו חורים גדולים בעדות החדרנית שטענה כי שטראוס-קאהן ניסה לאנוס אותה

התביעה נגד דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, המואשם בניסיון אונס חדרנית בבית מלון בניו-יורק, נמצאת על סף קריסה. כך דיווח היום (שישי) ה"ניו יורק טיימס". לפי הדיווח, החוקרים חשפו "חורים" גדולים באמינותה של המתלוננת.

על אף שבבדיקות הזיהוי הפלילי נמצאו ראיות המעידות באופן חד משמעי על קיום מגע מיני בין שטראוס-קאהן ובין החדרנית, החלו לעלות ספקות מצד התביעה במשפט באשר לדברי החדרנית, הן ביחס לנסיבות מקרה התביעה והן ביחס לעצמה. לפי הדיווח, נראה כי מאז הגשת התביעה, החדרנית שיקרה לאורך כל הדרך.

"התגלו בעיות בתיק"

בין הגילויים החדשים, נמצאה הקלטה ובה נשמעה שיחה אשר התנהלה בין החדרנית לאסיר בכלא, יום לאחר המפגש עם שטראוס-קאהן. במהלך השיחה, נשמעה החדרנית כשהיא מדברת על רווח אפשרי שניתן להשיג באמצעות הגשת תביעה כנגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומי לשעבר. עוד עלה בחקירה, כי החדרנית משלמת מאות דולרים בכל חודש עבור חשבונות טלפון, לחמש חברות שונות. החדרנית, מצידה, טענה כי היא דוברת אמת.

על כן, צפויה התביעה לומר כי "התגלו בעיות עם התיק", על בסיס הגילויים החדשים שמצאו החוקרים. עקב כך, צפוי מייקל ג. אובוס, שופט בית המשפט העליון, להקל משמעותית בתנאי הערבות של שטראוס-קאהן. הוא אף עשוי להביא לשחרורו ממעצר הבית בו היה נתון מאז הוגשה התביעה, רמז לכך שהתביעה עלולה להיסגר בקרוב.

בתוך כך, השבוע נבחרה לתפקיד ראש קרן המטבע הבינלאומית שרת האוצר של צרפת, כריסטין לגארד, במקומו של היו"ר היוצא, דומיניק שטראוס-קאהן. בכניסתה לתפקיד אמרה כי "על היו"ר הנכנס להשתמש בכאב כדי להוכיח לעולם שהארגון הנהדר הזה אינו מונהג רק במונחים של מומחיות, אלא גם מתוך ערכים של יושר ומוסר עבודה".

עוד באותו נושא:
אישום בגין ניסיון אונס הוגש נגד שטראוס-קאהן
בדיקה אישרה: DNA של שטראוס-קאהן על המתלוננת
אפקט שטראוס-קאהן: שר צרפתי חשוד בהטרדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully