וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנינו על מעצר הרב ליאור: נמצה חקירה עם כל חשוד

מפכ"ל המשטרה התייחס להפגנות בבירה לאחר מעצרו של הרב שנחשד בהסתה להרג גויים ואמר כי "לא נרשה שציבור שלם ייאלץ לשלם מחיר". על המשט לעזה: "דוגמה נוספת להתמודדות של המשטרה"

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, התייחס אחר הצהרים (רביעי) לאירועים האחרונים בירושלים בעקבות מעצרו של הרב דב ליאור לפני יומיים. "התנאי לשלטון החוק הוא אכיפה שוויונית, אכיפה שאינה מפלה איש ואינה מעדיפה איש", אמר המפכ"ל בטקס הענקת דרגות ומינוי תתי-ניצבים, והוסיף כי "כל האזרחים שווים בפני החוק, ולכן נמשיך לבצע את משימותינו ונמצה חקירה כנגד כל חשוד, ללא משוא פנים וללא מורא. במקביל לא נרשה שציבור שלם ייאלץ לשלם מחיר וימתין שעות בכבישים".

עוד על מעצר הרב דב ליאור:
הרב דב ליאור: ”לא רואה בדבריי עבירה, ולכן לא שיתפתי פעולה”
נתניהו על מעצר הרב ליאור: ”החוק חל על כולם”
מעצר דב ליאור: מאות מפגינים בכניסה לירושלים

"אמון הציבור הוא נכס חיוני לקיומה ולהצלחתה של משטרת ישראל. עלינו כמפקדים לשמר ולבסס אמון זה תוך עמידה על כך שכולנו, מפקדים ושוטרים, לוחמים ומתנדבים, נמלא את תפקידנו ביושר, בניקיון כפיים ותוך שמירה על עקרון שלטון החוק", אמר דנינו, "משטרת ישראל אינה יכולה לקפוא על שמריה. עליה להתאים את עצמה למציאות המשתנה, עליה להיות גוף גמיש ולומד, גוף היודע להפיק לקחים במהירות ולהמשיך הלאה".

דנינו איחל את ברכת הדרך לשוטרים המצטיינים ואמר כי "אלו הם ימים רגישים ומורכבים עבור משטרת ישראל. בצד תפקידיה הקלאסיים והמסורתיים של המשטרה במלחמתה הנחושה בפשיעה ובתאונות הדרכים, נערכת המשטרה לאיומים ביטחוניים מסוג חדש". לדבריו, "המשט הקרוב לחופי עזה הוא רק דוגמא לאיום אחד מני רבים עמם מתמודדת משטרת ישראל כגוף האמון על ביטחונם האישי של אזרחי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully