וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רואה בדבריי עבירה, ולכן לא שיתפתי פעולה"

הרב דב ליאור, שנעצר ושוחרר בחשד להסתה בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך", אמר כי "ידעתי שלא עברתי עבירה על החוק. הבעתי דעה. להגיד הסתה לגזענות זו עלילה שאין לה יסוד"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק)

הרב דב ליאור, שנעצר ושוחרר לאחר שנחשד בהסתה בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך", אמר אמש (שלישי) במהלך שיעור לתלמידיו בקריית ארבע כי לא התייצב לחקירה כיוון שלהשקפתו, לא עבר כל עבירה. "אנחנו אומרים שכל אדם צריך לשרת את החוק. אין ספק שאנחנו בעד החוק. פה לא אמרו לי על מה רוצים. כשנתתי הסכמה לספר שחיבר רב חשוב בשומרון - אני ידעתי שלא עברתי עבירה על החוק. הבעתי דעה בנושא מסוים. אין בזה שום עבירה, לא עשיתי שום דבר. שיגידו לי איפה אני הסתתי לאלימות. לכן העלילו עלילה. היות שאני לא רואה בזה עבירה, לא מצאתי לנכון לשתף פעולה".

עוד בנושא

לבני תקפה את נתניהו: "יש הסתה ואתה שותק"
מאז מעצר הרב ליאור: מכירות "תורת המלך" עלו
מעצר דב ליאור: מאות מפגינים בכניסה לירושלים

"אנשים ברחוב אמרו לי שאתה חשוד על הסתה לגזענות ואלימות", המשיך הרב ליאור. "אני אומר שדבר כזה להגיד על כל רב בישראל לדעתי זו עלילה שאין לה שום יסוד. הרבנים אף פעם לא הסיתו לא לאלימות ולא לגזענות".

"החוק מחייב את כולם"

אמש התייחס גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למעצר הרב ליאור ולמהומות שפרצו בעקבות המעצר. בהתייחסות רפה לנושא, אמר ראש הממשלה כי "ישראל היא מדינת חוק. החוק הוא מחייב וחל על כולם ואני קורא לכל אזרחי ישראל לשמור עליו".

אתמול התייחס לנושא גם השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'. במהלך ביקור בכפרים שיבלי וטורעאן בצפון אמר אהרונוביץ' כי "אנו מדינת חוק, כולנו שווים בפני החוק ואין אדם שמעל לחוק. יש לנו מדינה אחת ומשטרה אחת, ואני מגנה בחריפות התקפה על אישי ציבור, עובדי מדיני ושוטרים. הם שליחי ציבור – לא אויבי העם".

(עדכון ראשון: 28.06.2011, 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully