וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת 4 טבעה בחוף עין גב בכנרת, מצבה קשה

צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירדן הצליח לייצב את הדופק של פעוטה בת 4 ממרכז הארץ, שטבעה בכנרת. "כשהגענו למקום ההורים היו בפאניקה ומסביב אפשר היה לראות את הבהלה"

פעוטה בת 4 ממרכז הארץ טבעה בצהריים (שישי) בחוף עין גב שעל שפת הכנרת. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירדן ביצע בפעוטה פעולות החייאה ופינה אותה במצב קשה לבית החולים פוריה בטבריה. לאחר מכן היא הועברה, כשהיא מונשמת, לטיפול נמרץ בבית החולים העמק בעפולה.

אביה של הילדה הבחין שבתו איבדה את שיווי משקלה ושכתוצאה מכך היא טבעה. האב החל לבצע פעולות החייאה ובמקביל הגיעו כוחות מד"א למקום, שכעבור חצי שעה הצליחו לייצב את הדופק של הפעוטה. ממד"א נמסר כי מחקירה ראשונית עולה כי ייתכן שטביעתה של הפעוטה נגרמה מכך שהיא נכנסה למים עם לחמנייה ונחנקה לאחר שהלחמנייה תפחה בפיה כתוצאה מכניסת מים.

פרמדיק מד"א טאלב עבדאללה, סיפר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום ההורים של הפעוטה היו ממש בפאניקה ומסביב אפשר היה לראות את הבהלה. לאחר פעולות החייאה נמרצות, הצלחנו להחזיר את הדופק וכרגע אנחנו מאוד מקווים שהילדה תצא מזה, למרות שמצבה עדיין מוגדר קשה".

בתוך כך, בבית החולים קפלן ברחובות ממשיכים הרופאים להיאבק על חייו של ילד בן 6, שטבע אתמול בבריכת השחייה של קיבוץ חפץ חיים בשפלה. צוות של מגן דוד אדום העניק לילד טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה ממושכות. בסופן פונה הילד במצב קשה לבית החולים.

עוד בנושא:

ילד בן שש טבע בבריכת קיבוץ בשפלה, מצבו קשה

השתתף בהכנת הידיעה: אריאל נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully