וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: המשט המתוכנן לעזה - פרובוקציה מיותרת

לדברי מזכירת המדינה האמריקאית, "לא יהיה זה מועיל לקיים משטים שמנסים להתגרות בישראל". שגריר ישראל באו"ם פרושאור: "המשט רק יביא צרות. אנחנו מקווים לבלום אותו"

ארצות הברית נגד המשט לעזה: מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון מתחה הלילה (שישי) ביקורת על מארגני המשט לרצועה. במסיבת עיתונאים שקיימה בוושינגטון אמרה קלינטון: "אנחנו סבורים שלא יהיה זה מועיל לקיים משטים שמנסים להתגרות בישראל על ידי כניסה למים הטריטוריאליים שלה ויצירת מצב שבו הישראלים יידרשו להשתמש בזכותם להגנה עצמית".

קלינטון גם הדגישה, שרק השבוע התחייבה ממשלת ישראל לאפשר העברה של מוצרי תשתית לבנייה לרצועת עזה - דבר שמייתר, לדבריה, את המשט המתוכנן. "איננו מאמינים שהמשט הוא מאמץ הכרחי או מועיל כדי לנסות לסייע לתושבי עזה", הבהירה קלינטון. "זו פרובוקציה מיותרת".

עוד בנושא המשט המתוכנן לעזה
יהודים אמריקאים ישתתפו במשט: "דורשים צדק לעזה"
בכירים בטורקיה: "ללא משט, נוכל לשפר היחסים"
"ארה"ב שוקלת להציע לטורקיה עסקה למניעת המשט"

אף על פי כן, מארגני המשט לעזה מסרו, כי המשט ייצא לדרכו כמתוכנן בימים הקרובים. בהודעה שפורסמה הלילה, נאמר כי עשר ספינות ישתתפו במשט, בהן שתי ספינות משא. ביתר הספינות יהיו מאות נוסעים ובהם פוליטיקאים, חברי פרלמנט אירופים, סופרים, מנהיגי דת ואנשי תרבות ואמנות. על סיפון הספינות יהיה גם נציגים של כלי תקשורת מרחבי העולם.

גם שגרירה החדש של ישראל באו"ם, רון פרושאור, התייחס הלילה למשט המתוכנן לרצועה. במהלך מסיבת עיתונאים בניו יורק, בה נטלו חלק כתבים המסקרים את הנעשה באו"ם: אמר פרושאור: "אנחנו מתריעים לפני יציאת המשט, שקיומו רק יביא צרות. אני מקווה שבעזרת הקהילה הבינלאומית נבלום אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully