וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות האסירים הפלסטינים: לא לשחרר את גרפל

ניר יהב

16.6.2011 / 14:20

בני משפחותיהם של אסירים פלסטינים הכלואים בישראל הפגינו בעזה נגד שחרורו של הצעיר הישראלי שנעצר בחשד לריגול במצרים. המשפחות קראו לשחרר את אילן גרפל רק בתמורה לשחרור אסירים

משפחות האסירים הפלסטינים בבתי הכלא הישראלים קראו היום (חמישי) למצרים לא לשחרר את הצעיר הישראלי אילן גרפל, שנמצא במעצר במדינה בחשד לריגול לטובת ישראל. בהפגנה שקיימו ברצועת עזה, שנערכה ביוזמת משרד האסירים בממשלת חמאס, קראו המפגינים למצרים לשחרר את גרפל רק במסגרת עסקת שליט ובתמורה לשחרור אסירים פלסטינים ומצרים מבתי הכלא בישראל.

בהפגנה, שנערכה מול בניין השגרירות המצרית ברצועת עזה, אמרו בני משפחות האסירים כי ישראל "חצתה כל גבול אפשרי" כשהפקיעה את החירות של הבן שלהם ולא נענשה על כך. "החייל גלעד שליט נמצא בידי פלגי ההתנגדות הפלסטינית, המרגל אילן גרפל נמצא בידי כוחות הביטחון המצרים. במצב כזה, ישראל תשתולל ותעשה הכל כדי לשחררם", אמרו.

"שליט וגרפל אינם טובים ועדיפים יותר מאלפי האסירים הפלסטינים והערבים שנמצאים בבתי הכלא הישראלים", הוסיפו המשפחות וקראו שוב למצרים "לא להיכנע לניסיונותיה של ישראל לפעול למען שחרורו עד שבנינו ישוחררו מהכלא". לדבריהם, "דמעות ילדיהם, אמותיהם ונשותיהם של אלפי האסירים הפלסטינים יקרות לעין שיעור מהחשש לחיי חייל ומרגל שנעצרו בזמן שהיו במשימה צבאית".

בני המשפחות אמרו עוד כי הם "תולים תקוות רבות בכך שמצרים שלאחר המהפכה תעמוד לצד בני משפחות האסירים הפלסטינים והערבים עד שישוחררו". בנוסף, הביעו תקווה כי מעצרו של גרפל יזרז את שחרור בניהם מהכלא.

עוד על הישראלי שנעצר במצרים:
דיווח: "אילן גרפל יועמד לדין בשבוע הבא"
אנשי שגרירות ישראל בקהיר נפגשו עם אילן גרפל
בירושלים טוענים: "החשדות נגד גרפל - קשקוש מוחלט"

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully