וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת המלפפונים: האם מסעדת תפו"א אחראית להתפרצות?

בגרמניה מנסים להתחקות אחר מוקדי התפשטות החיידק וחושדים בפסטיבל המוני שהתקיים בהמבורג כמו גם במסעדה קטנה שהפכה מפורסמת בן לילה. בעל המקום: "אני המום, עשיתי את כל הבדיקות"

גורמי רפואה בגרמניה אשר מנסים להתחקות אחר מקור התפרצות מגיפת האי-קולי סבורים כי ייתכן שמסעדה בעיר ליבק או פסטיבל שהתקיים בהמבורג הם שהביאו להפצת החיידק, כך דיווחו הלילה (ראשון) סוכנויות הידיעות.

עיתון מקומי בעיר הנמל ליבק, המרוחקת 60 קילומטרים מהמבורג, דיווח כי רבים בעיר חלו לאחר שסעדו במסעדה המקומית "קרטופל-קלר". לפי העיתון, סועדת גרמנייה מתה כתוצאה מהידבקות ושמונה תיירים מדנמרק חלו.

בעל המסעדה אמר כי הוא נדהם לשמוע את החדשות. "כולם פה נבדקו והכל היה מחוטא. אני שילמתי עבור הבדיקות בעצמי כי הבטיחות חשובה מאוד עבור הסועדים ועבור העובדים", הוא סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס.

"פסטיבל הנמל בהמבורג" אשר התקיים בתחילת חודש מאי ובו נכחו כמיליון וחצי בני אדם, גם הוא נבדק כמקור אפשרי להתפרצות "חיידק המלפפונים". הדיווחים על מקרי ההידבקות החלו עם תום הפסטיבל, ב-9 במאי.

המגיפה אחראית עד כה למותם של לפחות 19 בני אדם באירופה. למעלה מ-2000 בני אדם מ-12 מדינות שונות נוספים נדבקו בחיידק, כולם שהו או טיילו לאחרונה בחלקה הצפוני של גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully