וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נשיא תימן נפגע במתקפת פגזים על ארמונו

רשת "אל-ערביה" דיווחה כי עלי עבדאללה סאלח ובכירים נוספים בממשלו נפצעו במתקפה של האופוזיציה על ארמונו. הממשלה בצנעא הכחישה דיווחים לפיהם הוא נהרג: "מצבו של הנשיא טוב"

נשיא תימן, עלי עבדאללה סאלח, נפגע אחר הצהריים (שישי) במתקפת פגזים על ארמונו בבירה צנעא, והועבר לטיפול רפואי בבית חולים צבאי. כך דווח ברשת הטלוויזיה "אל-ערבייה". גורמי אופוזיציה במדינה טענו כי סאלח נהרג במתקפה, אולם גורם ממשל בתימן מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי מצבו "טוב, וכי הנשיא צפוי למסור הודעה לתקשורת. גורם דיפלומטי נמערבי מסר לרויטרס, כי סאלח נפצע באורח קל.

ברשת "אל-ערבייה" דווח כי גם ראש הממשלה של תימן, סגנו ויו"ר הפרלמנט התימני נפצעו במתקפה. מצבו של יו"ר הפרלמנט אנוש. לפי הדיווחים, ארבעה ממאבטחיו של סאלח נהרגו.

הקרבות בצנעא התרחבו היום לאחר שנהרגו 155 אנשים במהלך עשרת הימים האחרונים. אלה מסמלים הסלמה בהתקוממות שמטרתה לסיים את שלטונו בן שלושת העשורים של סאלח.

אתמול התקדמו אלפי לוחמים הנאמנים למנהיג סאדיק אל-אחמר משבט חאשד לעבר צנעא, שם מתנהלת כבר כשבועיים לחימה בינן המיליציות השבטיות לכוחות הנאמנים לנשיא סאלח. כך דיווחו מנהיגים שבטיים לסוכנויות הידיעות.

לפי אחד הדיווחים, כ-100 לוחמים מהכוחות השבטיים המתקדמים כבר ניהלו קרב אש עם נאמני הנשיא במחסום כ-15 קילומטרים מצפון לבירה. בקרבות שהתנהלו אתמול בצנעא נהרגו לפחות 40 בני אדם.

עדכון ראשון: 15:42.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully