וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "אי אפשר לבנות על חזון נתניהו לשלום"

25.5.2011 / 13:01

יממה לאחר הנאום המוצלח מבחינתו של רה"מ בנימין נתניהו בקונגרס, ממשיכים הפלסטינים להנמיך ציפיות. יו"ר הרשות נאם ברמאללה: "חזונו של נתניהו לשלום אינו משהו שניתן לבנות עליו"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, התייחס היום (רביעי) לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי. בנאום שנשא בוועידת אש"ף ברמאללה, אמר אבו מאזן כי "חזונו של נתניהו לשלום הוא אינו משהו שניתן לבנות עליו". אבו מאזן שב על דבריו לפיהם ללא התקדמות במשא ומתן בין הצדדים עד ספטמבר, הפלסטינים יפנו לאו"ם כדי שהארגון יכיר במדינתם.

אבו מאזן צפוי לכנס היום ברמאללה את ההנהגה הפלסטינית כדי לקיים דיון דחוף בנאומים שנשאו בימים האחרונים נשיא ארה"ב ברק אובמה וראש הממשלה נתניהו. ביום שבת צפויה להתכנס הליגה הערבית ולדון בהשלכותיהם של הנאומים על תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים. בכיר פתח וראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, ד"ר סאיב עריקאת, אמר כי הוא מקווה שבמהלך אותן פגישות "תתקבלנה החלטות תקיפות".

אמש אמר בכיר פתח וחבר צוות המשא ומתן הפלסטיני נביל שעת' כי לא מדובר בנאום, אלא בהכרזת מלחמה. בשיחה עם וואלה! חדשות הדגיש שעת' כי "אי אפשר לקרוא לזה בשם אחר, מלבד הכרזת מלחמה על הפסלטינים, על חמאס, על אירן ועל לבנון. מה שממענו הם רק איומים ועוד איומים של מלחמה. נתניהו לא הציע דבר בנושא תהליך השלום. לא פליטים, לא ירושלים, לא קווי 67', לא פירוק התנחלויות. זהו פשוט נאום מגוחך".

"הוא מדבר על ירושלים מאוחדת. הוא מדבר על כך שאף פליט לא יחזור והוא מדבר על כך שישראל לא תחזור לקווי 67'", המשיך שעת' ושאל בציניות: "מה עוד צריך כדי למשוך את הפלסטינים לתהליך השלום?". שעת' אף התייחס לחברי הקונגרס שמחאו כפיים לאורך כל הנאום: "בהחלט היה מעניין לראות את האמריקאים מריעים על כל אמירה מגוחכת של נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully