וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת סמויה הפילה 48 סוחרי סמים בשפלה

איילה חננאל

24.5.2011 / 8:50

סטודנטית לקרימנולוגיה שפעלה כסוכנת סמויה הצליחה להביא למעצרם של 48 בני אדם החשודים שסחרו בסמים באזור מודיעין רמלה ולוד. במהלך חודשים הסתירה הסוכנת את זהותה גם מבעלה ומשפחתה

48 בני אדם נעצרו הלילה (שלישי) בחשד שסחרו בסמים באזור מודיעין, רמלה ולוד, בפשיטה שערכו בלשי ימ"ר תל אביב על 57 בתים באזור השפלה. בין העצורים גם מספר קטינים. החשודים יובאו להארכת מעצרם הבוקר בבית משפט השלום ברמלה ובבית משפט השלום בראשון לציון.

בפשיטה נתפסו גם סמים מסוגים שונים והוחרמו חמישה כלי רכב. הפשיטה בוצעה בתום חקירה שנמשכה מספר חודשים במסגרתה הופעלה באזור סוכנת סמויה. הסוכנת, סטודנטית הלומדת לתואר שני בקרימינולוגיה, גויסה על ידי המשטרה לפעול בעיקר באזור מודיעין, שם רכשה סמים מסוג מריחואנה וחשיש מסוחרים שונים. היא הסתירה את היותה סוכנת מבעלה ומשפחתה לאורך כל תקופת החקירה, ואחד מסיפורי הכיסוי שנתפרו לה היה היותה זמרת במועדון בעיר.

תפיסה מרשימה נוספת של המשטרה בתחום הסמים, אירעה גם בשבוע שעבר. בתחילת השבוע נעצרו שני בני אדם בחשד למעורבות בהברחת ענק של סם מסוג קוקאין, במשקל כולל של 250 קילוגרמים מקולומביה לישראל. המשלוח התגלה בחודש שעבר במכולת מטען קפה שהגיעה בספינה לנמל אשדוד, ושווי הסם שנמצא נאמד בכ-100 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully