וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: תושב באר שבע הורשע ברצח כפול

רמי שני

23.5.2011 / 9:43

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את אדם איטל ברצח שני נערים, שאירע בשנת 2007 בפיצוצייה בעיר. איטל מואשם במקביל ברצח כפול נוסף וחשוד אף ברצח חמישי

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע הבוקר (שני) את אדם איטל, תושב באר שבע בן 29, ברצח כפול שאירע בחודש פברואר 2007 בפיצוציית "בון בון" בעיר. איטל ירה אז למוות בנערים איתן איזמאיילוב ורוסלן קובייב. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, איטל ירה בשניים בעת ויכוח שפרץ ביניהם בעיר העתיקה בבאר שבע. במהלך הקטטה בין המעורבים, איטל רדף אחרי השניים עד לפיצוצייה ואז ירה לעברם 10 כדורים ורצח אותם. כתוצאה מהירי נפצע אדם נוסף. גזר דינו של איטל יינתן במועד אחר.

חלק מהאירועים בקטטה הקטלנית נקלטו במצלמות האבטחה של הפיצוצייה והוגשו לבית המשפט כראיות. פרקליטתו של איטל, עורכת הדין תמי אולמן אמרה לאחר הרשעת מרשה כי "הראיות הוגשו מאוחר והן אינן מוכיחות את אשמתו. אני לא אוהבת להשתמש במונח 'תפרו לו תיק', אבל העובדה שהרבה מהעדויות כלפיו נמסרו מאוחר, מוכיחות מעל לכל ספק כי רקמו נגדו עלילה ואנחנו נגיש ערעור על הכרעת הדין".

איטל מואשם במקביל גם בתיק רצח כפול נוסף שאירע בחודש אפריל 2007. במקרה זה מואשם איטל שירה למוות מטווח קצר בשני עבריינים בדואים מתל שבע. בנוסף, במשטרה חושדים כי איטל מעורב ברצח של חברו רועי תשובה בספטמבר 2007. במקרה זה, המשטרה והפרקליטות עדיין לא גיבשו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully