וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שוורץ הובאה למנוחות: "מבטיחים לשמור על עופרי"

רמי שני

13.5.2011 / 12:56

ארבעת בני משפחת שוורץ, הסב, זוג ההורים ובנם, שנהרגו אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש הערבה, הובאו למנוחות באשדוד. הקרובים ספדו: "עופרי תמיד תהיה חלק מאיתנו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

הלוויית בני משפחת שוורץ שנהרגו בתאונת הדרכים בערבה, מאי 2011. נמרוד סונדרס
"כאבי גדול ואני מתגעגעת ואוהבת"/נמרוד סונדרס

ארבעת בני משפחת שוורץ - סולומון שוורץ, סב המשפחה, בן 66 מאילת, בנו ארז סולומון בן 36, אשתו שרית בת 32, ועמית בנם בן הארבע, שנהרגו אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש הערבה, הובאו היום בצהריים (שישי) למנוחות בבית העלמין באשדוד. ארבעת הגופות נטמנו זו לצד זו. מאות קרובי משפחה וידידים ליוו את הארבעה בדרכם האחרונה. אחיו של ארז, יניב, קרא קדיש על קברם.

בני המשפחה הרבו לספר על מעשיהם של ההרוגים. בתו של ארז מנישואיו הראשונים, קורל, ספדה לו ואמרה בבכי כי היא אינה מסוגלת להבין איך לדבר אליו בלשון עבר: "אבא יקר, כאבי גדול ואני מתגעגעת ואוהבת. כשעופרי תצא נשמור עליה והיא תמיד תהיה חלק מהמשפחה", הבטיחה.

אמו של ארז ספדה: "איך אחיה כעת בלי שהנכד שלי יפנק אותי ויקרא לי סבתא?". היא סיפרה כי "ארז תמיד היה עוזר לי. הוא לא הסכים שאסע במונית והתעקש שאקרא לו מתי שאני צריכה".

שרון, גיסתו של ארז שוורץ, נשאה דברים לזכר בני המשפחה: "כשהלב בוכה רק אלוהים שומע – אני לא מאמינה שאני צריכה להספיד אתכם. אני לא מאמינה שאתם אינכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הלוויית בני משפחת שוורץ שנהרגו בתאונת הדרכים בערבה, מאי 2011. נמרוד סונדרס
"איך אחיה כעת בלי שהנכד שלי יפנק אותי ויקרא לי סבתא?"/נמרוד סונדרס

במהלך הלילה חל שיפור נוסף במצבה של הפעוטה עופרי שוורץ, היחידה מבני המשפחה ששרדה את התאונה. מבית החולים סורוקה בו היא מאושפזת נמסר, כי עופרי נזקקה לניתוח בטן שעבר בהצלחה רבה וכי כעת מצבה מוגדר קשה.

קרובי המשפחה של עופרי שוורץ הגיעו לבית החולים על מנת לשהות לצידה. מיטל אליהו, בת הדודה של האב ארז, אמרה בכאב גדול כי עפרי נותרה עתה לבדה מכל המשפחה: "היא היחידה שנותרה מהמשפחה. אנחנו מבקשים מכולם שיתפללו לשלומה של היחידה שנותרה במשפחה. מסכנה הקטנה הזו".

לדברי אליהו, חמשת בני המשפחה נסעו למסיבת הבריתה של אחותו של ארז שילדה. המשטרה הצליחה לאתר את האחות ובעלה אחרי התאונה והספיקה להודיע לו על התאונה. בשל כך, בוטלה המסיבה: "זה אסון שלא ניתן לתיאור, קשה" אמרה אליהו. היא הבהירה, כי למרות מותם של הוריה, אחיה וסבה, עופרי לא תישאר לבד: "זו כבר לא תהיה בעיה. כולם יצטרכו לקחת אותה. ניתן לה את כל החום הנדרש. זה כאב לב שהיא נותרה יתומה".

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות התאונה, שטרם הובררו. מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס נע דרומה בעוד המכונית הפרטית נסעה לכיוון צפון ועל פי ההערכה אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו בעקומה בכביש והתנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully