וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת עצוב: מובארק לא חגג בבית החולים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.5.2011 / 10:24

מנהל בית החולים בשארם א-שייח' בו מאושפז נשיא מצרים המודח הבהיר כי הדיווחים על כך שהוא חגג את יום הולדתו ה-83 "שקריים וחסרי בסיס". לדבריו, "מצבו הבריאות יציב באופן יחסי"

"לראשונה ב-83 שנות חייו, נשיא מצרים המודח חוסני מובארק לא מתכוון לחגוג את יום הולדתו החל היום" – כך אמר הבוקר (חמישי) מנהל בית החולים בשארם א-שייח' שבו מאושפז מובארק. המנהל, ד"ר מוחמד פתחאללה, הבהיר לעיתון המצרי "אל אהראם" כי כל הדיווחים על כך שמובארק חגג את יום הולדתו ה-83 "שקריים וחסרי בסיס". עוד הוסיף המנהל כי מדי יום ביומו מעביר צוותו הרפואי של מובארק דיווח על מצבו לשר הבריאות.

לדבריו, מצבו הבריאותי של מובארק יציב באופן יחסי, רעייתו נמצאת לצדו והוא נתון לאבטחה כבדה ביותר בחדר האשפוז שלו בקומה השלישית בבית החולים. "הצוות הרפואי המטפל במובארק שמע על 'חגיגות יום ההולדת של מובארק' רק דרך אמצעי התקשורת. הצוות לא השתתף בחגיגות משום שלא היו כאלה".

באשר למצבו הנפשי של מובארק אמר ד"ר פתחאללה כי הוא "משתנה כל הזמן, וזאת לאור דיכאון שבו שרוי הנשיא לשעבר". לדבריו, מובארק שואל מדי פעם אודות בניו, גמאל ועלא, הנמצאים בבית הכלא 'טרה' שליד קהיר. "כל הטלפונים וזרי הפרחים הגיעו למובארק מאז שנכנס לבית החולים כדי לאחל לו בריאות וללא קשר ליום הולדתו", הוסיף.

בתחילת השבוע דיווח העיתון המצרי "אל-וופד" כי רופאיו של מובארק החליטו לזמן עבורו פסיכיאטר בשל דיכאון שבו הוא שרוי. על פי הדיווח המסתמך על רופאו, הנשיא לשעבר נמצא במצב נפשי קשה והוא "אינו רוצה לחיות". על פי רופאיו, מובארק מוכן לדבר רק עם רעייתו סוזן והיחיד שמותר לו לבקרו "בכל שעה" הוא נכדו עומאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully