וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חיסול בן לאדן: אזהרת מסע חמורה לאמריקאים

לא לצאת מהבית, או מבית המלון, לא להשתתף באירועים הומי אדם והפגנות - זו תמצית אזהרת המסע שהוציאה מחלקת המדינה האמריקאית לאזרחיה הנמצאים בחו"ל, בעקבות חיסול בן לאדן

מחלקת המדינה האמריקאית פרסמה הבוקר (שני) אזהרת מסע יוצאת דופן בעקבות חיסול מנהיג אל-קאעדה אוסמה בן לאדן אתמול בפקיסטן. "חלה עלייה בפוטנציאל לאלימות כלפי אמריקאים בעולם", נכתב בהודעת מחלקת המדינה, "בהתחשב בחוסר הוודאות והפכפכות המצב הנוכחי, על אזרחי ארה"ב השוהים באזורים בהם האירועים האחרונים עלולים להביא למעשי אלימות להימנע ככל הניתן מלצאת מהבית ומבית המלון ולהימנע מלהשתתף באירועים הומי אדם והפגנות".

לפני מספר שעות הודיע נשיא ארה"ב, ברק אובמה, כי אתמול חוסל ראש ארגון אל-קאעדה במבצע קומנדו במתחם בו התגורר כ-100 קילומטרים מבירת פקיסטן, איסלמאבד. מדיווחים ראשוניים על פרטי הפעולה עולה כי ארבעה מסוקים אמריקאים שנשאו בבטנם את לוחמי הקומנדו הוטסו לאזור, חיסלו את ראש אל-קאעדה ושלושה בני אדם נוספים, בהם בנו, לקחו את גופתו וטסו מהמקום.

מידע ראשוני לגבי מקום הימצאותו של בן לאדן הגיע כבר בחודש אוגוסט האחרון למערכת הביטחון האמריקאית. הנשיא אובמה סיפר כי ביום שישי האחרון הגיע מידע קונקרטי על כך שבן לאדן שוהה במתחם שליד איסלמאבד ולמעשה אתמול הוא אישר את הפעולה. אובמה ציין כי "מעבר לשני עשורים, בן לאדן הוביל מתקפות טרור נגדנו ונגד בני בריתנו. מותו לא מסמל את תום מאבקנו למלחמה בטרור. 'אל-קאעדה' יוסיף לנסות לפגוע בנו, ונוסיף לעמוד בכל כוחנו מנגד. נבהיר בהזדמנות זו כי ארצות הברית לא שואפת להילחם באיסלם, הרי שבן לאדן הוא זה שהרג מוסלמים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully